וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט ספארק המחודשת: עוד אבזור בטיחות

10.1.2019 / 5:22

מכונית המיני שברולט ספארק קיבלה מתיחת פנים קוסמטית קלה ושדרוג משמעותי של מערכות הבטיחות המתקדמות בכל שלוש רמות הגימור. המחיר: החל מ-81 אלף שקלים

תחילת שיווק שברולט ספארק המחודשת. יצרן, אתר יצרן
עם מנוע 1.4 ליטר בהספק 98 כ"ס היא עדיין החזקה בקבוצת המיני/אתר יצרן, יצרן

UMI יבואנית שברולט לישראל הודיעה על תחילת השיווק של הגרסה מתוחת הפנים לשברולט ספארק. הספארק, מהשחקניות המרכזיות בקבוצת המיני הפופולרית שגם ניצחה במבחן ההשוואתי האחרון שערכנו היא אחת המכוניות החשובות בהיצע של שברולט, בטח בזה של מכוניות הכביש. סגמנט המיני הוא היחיד שמצליח לשמור על יציבות מול דעיכה מתמדת בשנים האחרונות של מכוניות הנוסעים בקטגוריות הקומפקטיות והמשפחתיות הגדולות, שם הקרוז, המאליבו והאימפלה מתקשות להתמודד.

העדכון החיצוני מינורי, תוספת כרום בחזית, תאורת DRL עם נורות לד ועיצוב שונה ליחידות התאורה שכוללות גם את המאותתים.

כמו כן לא בוצע שינוי ביחידת הכוח שתמשיך לעשות שימוש במנוע 1.4 ליטר בהספק 98 כ"ס ו-13.1 קג"מ ואליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הביצועים: 12.6 שניות ל-100 ו-179 קמ"ש מירביים.

תחילת שיווק שברולט ספארק המחודשת. יצרן, אתר יצרן
מסך 7 אינץ' כבר ברמת הבסיס, חימום מושבים, ריפודי עור ועוד ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן, יצרן

ספארק תשווק בשלוש רמות גימור, גרסת הבסיס תהייה ה-LT+ מעליה ה-LTZ ורמת הגימור הגבוהה ביותר תהייה הפרמייר.

כבר ברמת הגימור LT+ מקבלת הספארק בקרת שיוט, מצלמת רוורס, מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' וקישוריות לאפל ואנדרואיד, מראות מחוממות ועוד. רמת הגימור LTZ תוסיף לרשימה גם חישוקי 15 אינץ' במקום כיסויים לגלגלי הפלדה 14 אינץ' ב-LT+.

רמת הגימור פרימייר מוסיפה בין השאר חיישני חנייה, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת DRL עם נורות לד, ריפודי עור וגימורי ניקל לידיות הדלתות ותא המטען.

אבל הבשורה המשמעותית ביותר היא מערך הבטיחות שמציגה הספארק בכל רמות הגימור שלה ויכלול מערכות מקוריות של בלימה אוטונומית במהירות של 8 עד 80 קמ"ש, התראת סטייה מנתיב, התראת אי שמירת מרחק ו-10 כריות אוויר.

מחירי הדגם נותרים דומים לאלו שטרום מתיחת הפנים. גרסת ה-LT+ תעלה 81 אלף שקלים (התייקרות של 1,000 שקלים), ה-LTZ תעלה 81,500 שקלים (התייקרות של 500 שקלים) והפרימייר תעלה 83 אלף שקלים (גם פה, תוספת של 500 שקלים ביחס לרמת הגימור הגבוהה).

תקופת האחריות לספארק עומדת על 5 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully