וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהיגה ראשונה: טויוטה ראב4 החדש

17.1.2019 / 10:02

הדור החמישי של ראב4 השתפר ביחס לדגם היוצא, אבל מעל סגולותיו הטכנולוגיות מרחפת שאלה קיומית - כיצד ישפיע עליו צמצום הטבות מס קנייה על מכוניות היברידיות? האם יהיה זה סופו של מקלט המס הירוק?

נהיגה ראשונה: טויוטה ראב4 החדש. יצרן, אתר יצרן
המראה הפושר של הדגם היוצא הוחלף בצללית אתלטית יותר, מודגשת על ידי חיטובי דלתות וכנפונים זוויתיים/אתר יצרן, יצרן

ראב4 הוא אבי אופנת הקרוסאוברים הסוחפת את השוק בשנים האחרונות. הוא נולד ב-1994 כגרסה עירונית מעודנת ל-לנד קרוזר, בשווקים מסוימים קראו לו Fun Cruiser. ממש בעיצומה של השקת הדור החמישי פרסם משרד האוצר נוסחה חדשה לחישוב מס הקנייה על כלי רכב היברידיים; זה כבר התיקון השני לנוסחה שפורסמה לאחרונה, והבלבול גדול - יתכן מאוד שמחיר ההיברידיות יתייקר משמעותית, נתון שיקטין את הפופולריות שלהן במידה קריטית. מצד שני נראה כי תעתועי משרד האוצר עוד לא הסתיימו ועשויים להתפרסם תיקונים נוספים לנוסחת המס, האמורה להיכנס לתוקף ב-1 לאפריל.

נהיגה ראשונה: טויוטה ראב4 החדש. יצרן, אתר יצרן
הצורה העגלגלה פינתה את מקומה להופעה קשוחה/אתר יצרן, יצרן

עוצמתו של מותג

עם או בלי הטבות מס, נראה כי האטרקטיביות של ראב4 בישראל גדולה ויציבה מתמיד. לפני כחודש וחצי החלה יוניון מוטורס במכירה פסיבית של הראב החדש, וראה זה פלא - תוך חודש וחצי נרשמו 1,500 הזמנות, עוד לפני שמישהו ראה בכלל את הרכב... המכירות נדחפות על ידי המוניטין החזק של טויוטה, אבל גם על ידי מחירים אטרקטיביים - החל ב-169,900 שקלים לגרסת E-VOLVE היברידית 2X4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נהיגה ראשונה: טויוטה ראב4 החדש. יצרן, אתר יצרן
1,500 הזמנות לפני שמישהו בכלל ראה או נהג בו, מה זה אומר על הלקוחות, מה זה אומר על המותג?/אתר יצרן, יצרן

הורדת רף הכניסה של ראב4 ל-170,000 שקלים מכניסה אותו אל לב קבוצת הקרוסאוברים המשודרגים; הוא לא יתחרה בדגמי בסיס קוריאניים אבל הוא תחרותי מאוד ביחס לדגמים המפנקים יותר - והוא היברידי, עם לוגו של טויוטה. מצד שני, אם ייכנסו לתוקף תקנות המס החדשות, ראב4 היברידי עלול להתייקר בשיעור של 30,000-35,000 שקלים; קל לשער שמצב זה יקדם את מכירות ראב4 ברבעון הראשון. כל דגמי 2019 נהנים מחבילת הבטיחותToyota Safety 2.0 הכוללת 7 כריות אוויר, מערכת קדם התנגשות ובלימת חירום, שמירת מרכז נתיב, זיהוי תמרורי דרך וכלי רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית (כולל זחילה בפקקי תנועה), ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully