וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלמוביל נכנסת לעסקי היבוא האישי

22.1.2019 / 15:11

אחרי שנים שיבואניות היוקרה נלחמות ביבוא האישי, מחליטה כלמוביל לעשות צעד אמיץ קדימה ולהרים מערך ייעוץ ליבוא אישי של מכוניות החברה המשומשות

מרצדס S560: מבחן דרכים. קינן כהן, ניר בן טובים
מרצדס משומשת מחו"ל - מעכשיו דרך היבואן הרשמי/ניר בן טובים, קינן כהן

לראשונה בשוק הרכב המקומי, יבואן רשמי מרכזי מקים זרוע ייעודית ליעוץ וסיוע ביבוא מכוניות יוקרה בערוץ היבוא האישי.

כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל הודיעה כי היא תעניק שירות איתור, ייעוץ וכן טיפול בכל הפן הלוגיסטי והרישוי של מכוניות יוקרה משומשות. בשיחה עם "וואלה רכב", אומר אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל כי "המהלך נועד כדי למסד משהו שנוהל בצורה קלוקלת, לקוחות לא קיבלו את התמונה המלאה לגבי המכוניות שביקשו לייבא".

לדבריו, הגישה של כלמוביל למערכות היצרן מאפשרת להם לשקף ללקוח את העלות האמיתית של המכונית וההיסטוריה המתועדת שלה. מה שמאפשר להציג את המחיר הריאלי של המכונית ולא כפי שנעשה לעיתים עד כה, כאשר מחיר המכונית המשומשת ביבוא האישי הושווה ישירות למחיר המכונית באולם התצוגה ומכאן נבע פער גדול מאוד במחירים.

מרצדס S500E – מבחן דרך. קינן כהן, ניר בן טובים
סביר להניח שהגרסאות ההיברידיות יהיו עיקר המכוניות שיגיעו בערוץ החדש/ניר בן טובים, קינן כהן

כמובן שלא מדובר בפעילות פילנטרופית, מעבר לעובדה שעל שירות היעוץ תיגבה עמלה קבועה (ללא קשר למחיר המכונית), המענה הזה בא לפתור כאב ראש גדול ליבואנית. שכן שלעת עתה, כאשר ייצורם הופסק זמנית עד עדכון הדגמים היא אינה יכולה למכור את דגמי הפלאג אין ההיברידיים - ממנועי הצמיחה הגדולים של מותגי היוקרה וגם להיטים בערוץ היבוא האישי.

השאיפה לדברי פינטו היא להביא מכונית משומשות ובאופן ספציפי כאלו שאינן מקבילות לדגמים אותם משווק היבואן באופן סדיר. השירות מכל מקום יהיה אך ורק לדגמים מתוצרת מרצדס.

מחשבות על פתיחת הערוץ הסתובבו כבר לפני שמונה שנים, הוא מספר, אולם השינוי בתקנות, האפשרות להסמיך יועצים בצורה מסודרת וכמובן שינוי במדיניות של דיימלר, שהבינה את הפוטנציאל ומשתפת פעולה עם המיזם - אפשרו את היישום שלו כעת.

כאמור, מעבר לשירותי הייעוץ ואיתור המכונית, החברה גם תטפל בהובלה, רישוי ועד מסירת הרכב ללקוח - בעוד שאת התשלום הוא מעביר ישירות לדילר ממנו נרכשה המכונית.

מבחינת מעטפת האחריות, המכוניות שיגיעו בערוץ היבוא האישי יקבלו שנתיים אחריות יצרן ככל דגמי החברה וללקוחות תתאפשר רכישת חבילת אחריות מורחבת במרכזי השירות.

הפערים במחירי המכונית משתנים וכדוגמה הוא מביא את GLC פלאג אין, רכב הפנאי נמכר בערוץ היבוא האישי במחיר שנמוך ב-12,000 עד 15,000 שקלים ביחס למכונית מקבילה מצי רכבי ההדגמה של היבואנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully