וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן קשקאי עם מנוע חדש וחזק

27.1.2019 / 7:20

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת שיווק הג'יפון הקומפקטי ניסאן קשקאי עם מנוע 1.3 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים כפולת מצמד או ידנית. בצד החידושים עלייה במחיר

מנוע חדש לניסאן קשקאי. יצרן, אתר יצרן
מנוע 1.3 ליטר מוגדש טורבו פרי פיתוח משותף של קונצרן רנו-ניסאן ומרצדס/אתר יצרן, יצרן

ניסאן קשקאי בן ה-5 אמנם היה מהראשונים בקבוצת הג'יפונים הקומפקטיים לאמץ את אופנת מנועי הטורבו צנומי הנפח. אבל השילוב בין ביצועים לא מבריקים מיחידת הכוח בנפח 1.2 ליטר ו-115 הסוסים שלה לבין תיבת הילוכים רציפה לבין מימדים קטנים יותר מכלים כמו טוסון וגדולים מאלו של הג'יפונים הקטנים מיקמו אותו בתפר לא ברור ומוגדר.

אז העדכון הנוכחי אמנם לא מגדיל את המימדים הפיזיים, אבל מטפל בנושא הכוח והעברתו. מבחינת תיבת ההילוכים הוא מחליף את זו הרציפה באחת כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה. מבחינת ההנעה - הוא מחליף את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו במנוע 1.3 ליטר (1.33 ליתר דיוק) בהספק של 140 כ"ס לגרסה הידנית ו-160 כ"ס לגרסה האוטומטית. המומנט הוא 24.4 קג"מ לגרסת ה-140 כ"ס ו-27.5 קג"מ לגרסה האוטומטית.

הביצועים שופרו משמעותית עם החלפת המנועים, הגרסה הידנית תאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות והגרסה כפולת המצמד ב-9.9 שניות. למרות העליה בהספק, צריכת הדלק שופרה מעט וזו המוצהרת עומדת על 18.8 ק"מ לליטר בזו הידנית ובין 18.5 ל-17.2 ק"מ לליטר בגרסה האוטומטית בהתאם לרמת הגימור.

מנוע חדש לניסאן קשקאי. יצרן, אתר יצרן
מנוע חדש לניסאן קשקאי/אתר יצרן, יצרן

מבחינת אבזור, השינויים לא מרחיקי לכת ועיקרם הוא הוספת מערכת מולטימדיה התומכת קישוריות אפל ואנדרואיד בכל שלוש רמות הגימור מה-ACENTA הבסיסית עבור ב-ACENTA TECH ועד ה-TEKNA המאובזרת. פערי אבזור נוספים נוגעים למימדי החישוקים שמתחילים ב-17 אינץ', עולים ל-18 ברמת הביניים ועד 19 אינץ' ברמת הגימור הגבוהה.

מפרט אבזור הבטיחות המתקדמת משתנה בין הגרסאות כאשר לכולן התראה על סטייה מנתיב, התראת אי שמירת מרחק, זיהוי תמרורים, התראה על הולך רגל בנתיב, שליטה על עוצמת התאורה ובלימה אוטומטית. מערכת לזיהוי הולכי רגל 360 מעלות נמצאת רק בשתי רמות הגימור הגבוהות והתראת רכב ב"שטח מת" ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

מי שמקבל תוספת מלבד המנוע והאבזור הוא תג המחיר,
ברמת הגימור הבסיסית ACENTA הגרסה הידנית תעלה 133 אלף שקלים (התייקרות של 3,000 שקלים), בעוד האוטומטית 147 אלף שקלים (התייקרות של 2,000 שקלים). רמת הגימור ACENTA TECH תעלה 154 אלף שקלים (התייקרות של 1,000 שקלים) רמת הגימור TEKNA נותרה ללא שינוי במחיר שעומד על 160 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully