וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן השוואתי: הונדה סיוויק מול מאזדה 3 וסיאט לאון

27.1.2019 / 7:07

סיאט לאון, הונדה סיוויק ומאזדה 3 הן מכוניות הפונות לזן הולך ונעלם של קהל שמוכן לשלם מעט יותר עבור משפחתית עם מנוע חזק יותר ועוד אבזור. אם אתה נמנה עם הקהל הזה, אז זה המבחן בשבילך

השוואתי קומפקטיות: סיאט לאון מול הונדה סיווק ומאזדה 3. קינן כהן, ניר בן טובים
שלוש משפחתיות קומפקטיות עם ערך מוסף במבחן השוואתי מול מגיפת הג'יפונים/ניר בן טובים, קינן כהן

כיום בישראל לא משווקות המון משפחתיות חזקות חדשות. רוב היבואניות נעו עם כוחות השוק העיקריים שהלכו לרעות בשדות הקרוסאוברים או בדגמי היוקרה שממשיכים לזלוג מטה. רוב הצרכנים שעדיין בוחרים במשפחתיות, רוכשים גרסאות בסיסיות יותר ובעיקר עושים זאת, כי אלה האופציות שניתנות ממקום העבודה. ועדיין יש קהל לקוחות פרטי שמחפש את האופציה המשפחתית. קהל שמשלם מחיר מלא (כמעט), ושמוכן לשלם יותר מהסטנדרט על תוספות כמו מנוע חזק יותר ועוד אבזור.

למבחן קיבצנו 3 אפשרויות בולטות וכמעט יחידות בשוק: הונדה סיוויק 1.5 ליטר, סיאט לאון 1.5 ליטר, ומאזדה 3 עם מנוע 2.0 ליטר. ולפני שאתם קופצים על הצטרפותה של מאזדה הזו שמחליפתה כבר נמצאת מעבר לפינה, נסכים אתכם. גם אנחנו התלבטנו. בסוף החלטנו שכדאי: כי המכונית הזו עדיין כאן, ותישאר כאן עד להגעת מחליפתה מתי שהוא בסביבות ספטמבר-אוקטובר, כי היא עדיין מהווה אמת מידה כמשפחתית דינמית שמעניקה יותר, כי היא מהבודדות שנמכרות בישראל גם עם מנוע חזק מהמקובל, וכי היא מהיחידות שעונות בדיוק על ההגדרה של "יותר". היו נוספות שנשקלו אבל נפסלו בדרך כמו גולף שלא מצאנו טעם לעמת מול לאון שמגיעה עם אותו מנוע ויותר אבזור, או פיג'ו 308 בגרסת GT, היקרה משמעותית מהמתחרות כאן.

אז ארזנו את המתחרות ודאגנו גם לצרף את אסף בר שי עיתונאי הרכב ובעל האתר fdmauto.com ויצאנו למבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully