וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס O קלאס? המהלך המסתורי של מרצדס

11.2.2019 / 7:20

רישום של שלושה שמות קוד על ידי חברת מרצדס במשרד הפטנטים האירופי מבשר ככל הנראה על השקה צפויה של קטגוריה חדשה לחלוטין של מכוניות החברה. מה האפשרויות?

מרצדס S560: מבחן דרכים. קינן כהן, ניר בן טובים
האם משפחת הדגמים הולכת להתרחב? ואם כן לאן?/ניר בן טובים, קינן כהן

אחרי שכבר הכניסה לשימוש את האותיות A, B, C, E, G, S, V וגם X ואחרי הסיבוב עם M ו-R שננטשו בינתיים, האם מרצדס עומדת להשיק קטגוריית מכוניות חדשה בשם "O קלאס"? אם לשפוט לפי הבקשה שלה לרישום השמות במשרד הפטנטים האירופי, התשובה היא ככל הנראה חיובית.

הכל מתחיל בארבע בקשות לרישום סמל מסחרי שמגישה מרצדס ב-4.2.2019. הבקשות מציגות את שילובי האות "O" עם סדרת מספרים O 120, O 140, O 180 ו-O 200. נכון להיום, האות O בצירוף מספר מתארים את דגמי האוטובוסים העירוניים של החברה, אולם שם המספר צמוד לאות. הרווח בין האות למספר במקרה הזה הוא יותר מרמז דווקא למכוניות שכן באופן זה מסומנות סדרות הדגמים הנהוגות כיום.

מרצדס A200 במבחן ראשון. קינן כהן, ניר בן טובים
תקבל אחות קטנה? אם כן האם זו תהייה סמארט או קליאו בתחפושת? הרבה ספקולציות באוויר/ניר בן טובים, קינן כהן

מבחינת המיקום של סדרת הדגמים החדשה בהיררכיה, אם נניח שהמספרים רומזים כמו היום על דרגות ההספק של המנוע (דרגות ולא הספק בפועל), ושה-A קלאס מתחילה ב-160 ומטפסת ל-180 ו-200 ייתכן ואנחנו מסתכלים על קטגוריה נמוכה יותר מה-A קלאס הקומפקטית. זו, לצורך העניין יכולה להיות התשובה של מרצדס לאודי A1 ולמיני של ב.מ.וו בקבוצת הסופר מיני היוקרתיות.

להנחה הזו יכול להיות בסיס בשל העובדה שדיטר זיטשה, הבוס של מרצדס, הצהיר כי עד סוף העשור יהפוך מותג סמארט למותג כל חשמלי בלבד. במקרה כזה סמארט תעבור לשימוש במכוניות חשמליות חדשות לחלוטין, בעוד הפלטפורמות המשמשות כעת את סמארט יהפכו להיות המותג החדש לשאת את האות O. אפשרות נוספת היא הצגת מכונית סופר מיני חדשה שתעשה שימוש בפלטפורמה המקוצרת של ה-A קלאס הנוכחית, או אפילו מי יודע - הקליאו החדשה שעומדת לראות אור בקרוב מאוד כחלק משיתוף הדגמים בין מרצדס לרנו-ניסאן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מרצדס O קלאס. צילום מסך, צילום מסך
הבקשות לרישום כפי שמופיעות באתר האירופי/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully