וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי ב.מ.וו החדשים בישראל

26.2.2019 / 7:15

שני הגלגולים העדכניים של האופנועים הגדולים של ב.מ.וו, עם מנוע הבוקסר 1,250 החדש הגיעו לישראל בגרסאות ה-GS האדווצ'רי וה-RT ספורט-תיור. החל מ-160 אלף שקלים

אופנועי ב.מ.וו החדשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
שני הדגמים הראשונים להגיע עם המנוע החדש. ה-RT משמאל וה-GS מימין/אתר יצרן, יצרן

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל הודעה על תחילת שיווק האופנועים החדשים שלה מסדרות ה-GS וה-RT. החדשות המרכזיות - מנוע הבוקסר שמלווה את החברה כבר 100 שנים שומר על התצורה המוכרת אבל מוסיף עוד שלב אבולוציוני.

אחרי המעבר לקירור נוזל ב-2013 והעלאת ההספק ל-125 מגיע הדור הנוכחי עם מערכת תזמון שסתומים משתנה ומעלה אותו ל-136 כ"ס. גם נתון המומנט עולה ל-14.6 קג"מ לעומת 12.7 בעבר. מערכות נוספות לשיפור היעילות נוספו כמו חיישן נקישות שבשיתוף מערכת קידום ההצתה משפר את ניהול המנוע בהיבט של יעילות השריפה.

אופנועי ב.מ.וו החדשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו נותרת נאמנה לתצורת הבוקסר. מנוע ה-1,250 החדש חזק, מתקדם ויעיל יותר מהדור היוצא/אתר יצרן, יצרן

בצד המערכות הטכנולוגיות ניתן למנות חמישה מצבי רכיבה, בלמי ה-ABS משולבים בחיישני הטייה, בקרת זינוק בעליה, הדור החדש של מערכת הבולמים החשמליים ESA שקוראת את תנאי הכביש מצד אחד והמשקל מצד שני ומתאימה את השיכוך שלהם, קוויקשיפט להעלאה והורדה של הילוכים וכמובן כל הטוב של בקרות הזינוק והאחיזה. תוארת הלד של ב.מ.וו ומסכי ה-TFT הצבעוניים עם הסנכרון לסמארטפונים מופיעים גם כאן.

המנוע החדש מגיע לישראל בשני אופנועים, הראשון הוא ה-GS הגדול והמצליח של ב.מ.וו שמגיע בגרסה רגילה ובגרסת אדוונצ'ר, שתי הגרסאות מקבלות שתי רמות גימור - HP בצביעה מיוחדת וחישוקים זהובים וגרסת "אקסלוסיב" מאובזרת שגם לה צביעה ייחודית ושלוש מזוודות.

מחירי ה-GS מתחילים ב-160 אלף שקלים ועד 166 אלף שקלים לגרסה הרגילה בשלוש רמות הגימור שלה. מחירי האדוונצ'ר מתחילים ב-170 עד 179 אלף שקלים לשלוש רמות הגימור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אופנועי ב.מ.וו החדשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
ה-GS, כאן בצביעה הייחודית של גרסת ה-HP בכחול-אדום-לבן המסורתי של ב.מ.וו/אתר יצרן, יצרן

לצד ה-GS מגיע לישראל גם אופנוע התיור הספורטיבי ה-R1250RT. מלבד המנוע החדש מקבל האופנוע רמת גימור חדשה בשם 719 (בתמונות) עם צביעה מיוחדת שמזכירה את האופנועים הקלאסיים של ב.מ.וו עם קו המתאר הלבן באיזור מיכל הדלק וכן מושב רוכב בתפירה מיוחדת.

ב-RT מסך מידע 5.7 אינץ' לצד מחוונים אנלוגיים ותאורת לד, חימום ידיות, תאורת בלם המשתנה לפי עוצמת הבלימה, קוויקשיפטר ועוד. הדגם ישווק בשלוש רמות גימור, החל ב-RT הרגיל שמחירו 167,500 שקלים ושתי רמות גימור גבוהות יותר בשם "אלגנס" ו"ספורט" שנבדלות זו מזו בעיצוב החיצוני ויעלו 173 אלף שקלים.

דגם נוסף עם מנוע ה-1,250 שצפוי להגיע השנה הוא ה-R1,250R נטול הפיריינג כמו גם גרסת האדוונצ'ר של ה-F850GS וכן אופנוע הסופר-ספורט S1000RR החדש.

אופנועי ב.מ.וו החדשים בישראל. יצרן, אתר יצרן
ה-RT הוא הגרסה של ב.מ.וו לאופנוע ספורט תיור גדול/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully