וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלמוביל עוברת לדיגיטל

27.3.2019 / 13:25

כלמוביל השיקה היום את הצעד הראשון באסטרטגיית CASE העתידית שלה. שילוב בין אולם תצוגה דיגיטלי, מערכת הקונקטד ואפליקצייה אישית למשתמש

השקת אסטרטגיית CASE בכלמוביל. יח"צ,
ממשק דיגיטלי משלב בחירת הדגם, אפיון, רכישה ועד המסירה שלו/יח"צ

חשמל, אוטונומיה, שיתופיות וקישוריות - אלו ארבע מילות הבאזז הגדולות של תעשיית הרכב כיום. אלו גם המילים שמייצגות כמה מהאתגרים הגדולים שניצבים בפני יצרניות הרכב בעולם של תחבורה אישית משתנה ובפתח אחת התמורות הגדולות שעובר עולם התחבורה.

ארבע המילים האלו - Electric, Connected, Autonomous, Share מרכיבות גם את ראשי התיבות של CASE האסטרטגיה העתידית של כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס והחטיבות המסחריות שלה.

ובעוד את ניצני המהפכה החשמלית אנחנו כבר מתחילים לראות פה ושם גם בישראל, אפליקציות שיתופיות נמצאות מספר שנים בגדילה עקבית ומכוניות אוטונומיות יהיו מתישהו בעתיד - אנחנו נשארים עם הצלע הרביעית של קישוריות שאותה ניתן כבר היום להטמיע בכלי רכב ובמעטפת שלהם.


את המימד הזה של Connected הופכת כלמוביל לצעד הראשון שלה ביישום האסטרטגיה. צעד שמורכב משלושה חלקים. הראשון הוא מעבר לאולמות תצוגה דיגיטליים, שבדומה לאלו שראינו בעבר מאפשרים ביצוע תהליך מלא של רכישת מכונית און ליין. אבל גם מעבר לבחירת המכונית, רמת הגימור, האבזור מאפשר גם שימוש באמצעי מימון, ביטוח, העברת התשלומים והחתימה על הטפסים, הכל באופן מקוון. מה עם האנשים שלא יכולים בלי לנהוג במכונית לפני הקניה (כמו שראוי לעשות) או בהליך המו"מ מול נציג מכירות בשר ודם? התהליך בהחלט מאפשר גם לנוע בין הצד הדיגיטלי לבין הפעולות באולמות הפיזיים.

הצעד השני בו עושה שימוש היבואנית כבר מספר שנים כחלוצה היא מערכת הקונקטד של כלמוביל. שמשלבת בין הטלפון הסלולרי של המשתמש לבין מערכת המידע של הרכב. ניווט, חניה, בידור, שירות ומידע ש"יושבת" על מסך המגע המקורי של המכונית ובמידת ההתערבות שמאפשרת היצרנית גם עושה שימוש בפקדי השליטה של המכונית עצמה.

הצעד השלישי שמשלים את הקונקטד היא אפליקצייה חדשה שתצטרף למערכת ומכיוון שהיא נמצאת על המכשיר הסלולרי של הלקוח היא מאפשרת הרחבה של השימושים בה. בהם גם ניווט אל הרכב, חידוש חבילת גלישה לכרטיס הסים במכונית, מידע אודות מיקום הרכב ונתוני הנסיעה שלו, ניטור הנסיעה בו, ליווי במקרה של תאונה או אבחון משמעות של נורת אזהרה בלוח המחוונים ועוד.

בהמשך תאפשר האפליקציה גם הפעלה קולית של המערכת ברכב, מה שיאפשר "לעקוף" מכוניות בהן אין את האפשרות הזו בהיעדר קישוריות לאפל או אנדרואיד מהיצרן עצמו.

היישום והשימוש במכלול כולו יהיה שונה בין לקוחות פרטי לבין לקוח שאינו ישיר של היבואנית, כמו לקוחות ציי רכב למשל, שעדיין יוכלו לעשות שימוש בשירותי החניה, הניווט, המדיה ועוד, אולם בשל שמירה על תנאי פרטיות לא יוכלו לעשות שימוש בשירותי המיקום והשימוש ברכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully