וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצג: MG eZS ג'יפון חשמלי סיני חדש

15.4.2019 / 9:00

הסינים לא מורידים את הרגל מהגז בסגירת הפערים מול המגמות העולמיות של גרסאות חשמליות למכוניות שלהם. הפעם זהו ה-ZS שמקבל גרסה חשמלית בשם eZS. אלינו היא תגיע עוד השנה

הוצג: MG ZS חשמלי. יצרן, אתר יצרן
חישוקים וגריל שונים לגרסה החשמלית/אתר יצרן, יצרן

מותג הרכב הסיני MG שבבעלות היצרנית SAIC בחר להציג את הגרסה החשמלית של ה-ZS במתחם מסחרי בבייג'ין בין סניף של רשת הקפה סטארבקס לבין מתחם של חברת חללי העבודה המשותפים WEWORK הצהרה יותר גדולה מזו לפנייה לדור הצעיר והחדשני כנראה לא יכולה להיות.

הגרסה החדשה לא נבדלת חיצונית בצורה מובהקת מגרסת הבנזין שכבר משווקת בישראל מזה מספר שנים. בתא הנוסעים יש עיצוב מעט שונה ללוח המחוונים עם מסך צבעוני בין מד המהירות והסל"ד, מסך מולטימדיה גדול יותר וכמובן וויתור על ידית ההילוכים לטובת כפתורים. למרות שלא נמסרו פרטים רשמיים אודות טווח הנסיעה או קיבולת הסוללה, כן נמסר בהודעה לעיתונות כי המכונית תעשה שימוש במנוע חשמלי בהספק של 110 קילוואט ו-35.7 קג"מ. נתון הביצועים היחיד שנמסר הוא התאוצה מ-0 ל-50 קמ"ש שעומד על 2.8 שניות.

מבחינת אחריות, מציעה החברה 8 שנות אחריות או 150 אלף ק"מ למערכת החשמל, הסוללה מערכת ההנעה ומערכות הבקרה. כמו כן תציע החברה אחריות ל-8 שנים או 200 אלף ק"מ למקרה של ירידה של יותר מ-70 אחוזים בקיבולת הסוללה.

מחברת דוד לובינסקי, יבואנית MG לישראל נמסר כי המכונית צפויה להגיע אלינו עוד השנה, לקראת סוף 2019.

הוצג: MG ZS חשמלי. יצרן, אתר יצרן
ההשקה במתחם מסחרי הפונה לצעירים שוחרי טכנולוגיה מספק יותר מרמז אודות הכיוון אליו מייעדת החברה את הרכב/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully