וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילויות מוטוריות למשפחה בחופשת הפסח

וואלה!רכב

18.4.2019 / 10:08

מירוצים ומופעי רכיבה במסלול המירוצים בערד, תערוכת מכוניות אספנות והפעלות אצל יבואנית פיג'ו וסיטרואן, הפנינג ילדים ומכירת ציוד רכיבה מיוחדת בסניף מודיעין של עופר אבניר

פעילות משפחתית מוטורית בפסח. יח"צ,
פעילות משפחתית מוטורית בפסח/יח"צ

אם תחזית מזג האוויר הסגרירי שצפוי בחול המועד הביאה אתכם לנטוש את התוכניות לקמפינג משפחתי ועוד לא הצלחתם להתארגן על פעילות חלופית, יש לנו כמה הצעות איך לשרוף כמה שעות עם הילדים בפעילויות בסגנון מוטורי שייערכו במהלך חופשת הפסח.

פעילות משפחתית מוטורית בפסח. יח"צ,
תערוכת של שלל מכוניות אספנות מתוצרת פיג'ו, סיטרואן ו-MG במתחם לובינסקי בראשון לציון/יח"צ

אירוע קלאסי

גם השנה תערוך חברת לובינסקי, יבואנית המותגים פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-MG לישראל הפנינג משפחות ססגוני במתחם החברה בשורק שבראשון לציון (לובינסקי שורק בוויז) במהלך חול המועד פסח בין התאריכים 21-24 באפריל בשעות 10:00 עד 17:00. הכניסה חינם.

במקום פינות הפעלה ומשחק לילדים וכן דוכני שתייה תחת הכותרת "נוסטלגיה". לצד הדגמים החדשים, באולמות התצוגה של המותגים השונים יעמדו מכוניות אספנות של חברי מועדון ה-5. בין המכוניות שיגיעו לאירוע ניתן יהיה למצוא את אופל רקורד מודל 58', אופל קדט מ-74' ואופל מנטה מ-78'. באולם התצוגה של פיג'ו תמצאו את פיג'ו 404 משנת 73', פיג'ו 203 מ-58' ופיג'ו 504 קבריולה משנת 71'. בסיטרואן יתארחו האמי 8 משנת 70', סיטרואן דה שבו מ-63' וטרקסיון אוונט 55'. מותג היוקרה DS ייארח את ה-DS19 משנת היצור 66'. ב-MG יחגגו את המסורת הבריטית של המותג עם MG A משנת 59', MG B מודל 74 וגרסת ה-GT הסגורה משנת 68'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פעילות משפחתית מוטורית בפסח. רונן טופלברג,
הפנינג פעילות ומכירת ציוד רכיבה לילדים במתחם עופר אבניר במודיעין/רונן טופלברג

מיגון מגיל הגן

סניף מודיעין ומרכז אחסנת אופנועי השטח של עופר אבניר, יבאונית קימקו, פיאג'ו, אפריליה, הוסקוורנה וסוזוקי לישראל ייערוך הפנינג למשפחות בין התאריכים 21 ל-24 באפריל בשעות 9:00-16:00.

בסניף עצמו יוקמו מתחמי שולחנות משחק ויצירה לילדים, דוכני מזון, שתייה קרה חופשית ועוד. במקביל לפעילות לילדים יוצעו במקום טיולי רכיבה מעגליים לרוכבים של כל אחד ממותגי היבואנית.

במסגרת האירוע ייערכו גם מכירות של ציוד רכיבה וביגוד ממותג לילדים ומבוגרים במחירים מיוחדים וכן הנחות על אופנועי המוטוקרוס, האנדורו והכביש של הוסקוורנה.

פעילות משפחתית מוטורית בפסח. רונן טופלברג,
מכוניות הפיג'ו 208 RACING על המסלול בערד/רונן טופלברג

מצות ומירוצים בערד

החברה הכלכלית לערד וחברת הדרכות הנהיגה "פרודרייב" מזמינות את הקהל לחגיגות השנה למסלול המירוצים בערד, ביומיים של פעילות מוטורית ספורטיבית על שניים וארבעה גלגלים. האירועים ייערכו בתאריכים ה-22 וה-23 באפריל בשני סבבים. מופע בוקר החל מהשעה 10:00 ומופע צהריים מהשעה 14:00.

בשני ימי הפעילות ייערכו על המסלול שני מירוצי מכוניות - אליפות MDC, שהינה אירוע נהיגה מדוד בזמנים. מירוץ אליפות PRODRIVE TOURING OPEN בה יקחו חלק 15 מכוניות ראש בראש על המסלול. מלבד אלו ייערכו מופעי דריפטינג, קארטינג ומירוצי אופנועי סופרמוטו.

ביום הפעילות הראשון ייערך גם המירוץ הפותח של אליפות ישראל בפיג'ו 208 RACING לעונת 2019.

לבעלי הקיבה החזקה ורף הריגוש הגבוה מוצעת האפשרות לרכוש הקפות במסלול כנוסע לצד נהגי מירוצים בפיג'ו 208 RACING ובמכונית טריפטינג מקצועית.

עוד פרטים בדף האירוע הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully