וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט מאליבו המחודשת בישראל

14.5.2019 / 14:20

שברולט מאליבו המחודשת הגיעה לישראל, מוסיפה רמת גימור חדשה, מערכות בטיחות ואבזור. המחיר מזנק גם הוא, עם התייקרות של 15 אלף שקלים ל-175 אלף שקלים

שברולט מאליבו המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
חזית ויחידות תאורה חדשות/אתר יצרן, יצרן

מתיחת הפנים שעברה שברולט מאליבו לשנת 2019 מגיעה לישראל. השינויים החיצוניים מתרכזים בחזית חדשה עם גריל ופנסים משולבי לד בעיצוב שונה מבעבר וכן פגוש אחורי חדש.

בתוך תא הנוסעים מערכת המולטימדיה מגדילה את צג המגע ל-8 אינץ' והיא מבוססת על דור חדש עם ממשק מהיר ואינטואטיבי יותר לטענת היצרנית. כמו כן, המכונית ששוקה עד כה ברמת גימור אחת, מקבלת עדכון בהיבט זה. רמות הגימור מעתה הן LT פלוס ו-LTZ מאובזרת.

שתי רמות הגימור מגיעות עם התרעת אי שמירת מרחק, בלימה אוטומטית, זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב, שליטה אוטומטית באורות, חיישני חנייה, התרעת רכב ב"שטח מת" והתרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור.

ברמת הגימור LT פלוס תמצאו מעתה בקרת אקלים מפוצלת, פתחי אוורור למושבים האחוריים, חימום להגה, קישוריות לאפל ואנדרואיד, מושב נהג חשמלי, מפתח חכם עם הנעה מרחוק ועוד. רמת הגימור LTZ מוסיפה מראה מתכהה אוטומטית, חלון גג כפול וריפודי עור.

שברולט מאליבו המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
וגם פגוש אחורי חדש/אתר יצרן, יצרן

מבחינת המנוע, לא נעשה שינוי, ומאליבו תמשיך לעשות שימוש ב-1.5 ליטר מוגדש הטורבו בן 163 כ"ס ב-5,700 סל"ד ו-25.3 קג"מ ב-2,500 סל"ד. מי שכן הוחלפה היא תיבת ההילוכים, כעת מצוידת המכונית בתיבת הילוכים רציפה במקום תיבה אוטומטית פלנטרית בת שישה הילוכים. הביצועים נותרו זהים, עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות ומהירות מירבית של 210 קמ"ש. עם זאת לפי נתוני היצרן צריכת הדלק המשולבת שופרה בשיעור של 6 אחוזים.

עדכון הדגם מביא איתו גם התייקרות בשיעור של 15 אלף שקלים ביחס למחיר הגרסה טרום מתיחת הפנים. מחירי הדגם העדכניים יעמדו על 175 אלף שקלים לרמת הגימור LT פלוס ו-190 אלף שקלים לרמת הגימור LTZ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully