וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מילה אחת שמסבירה למה רכב הפנאי הזה פשוט מושלם

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

20.6.2019 / 8:37

פאר. עוצמה. בטיחות גבוהה. אבזור מתקדם. יש מכוניות שהן אייקון וכשנוהגים בהן מבינים למה. הכירו את ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד - רכב פנאי יוקרתי ועוצמתי, שמשלב בין מכונית מנהלים לרכב שטח ב-SUV אחד יפהפה, ובמחיר משתלם במיוחד בקטגוריה שלו

ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד. יח"צ,
כל הכוח הזה לא בא לרגע אחד על חשבון האלגנטיות והמראה היוקרתי והאייקוני. ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד/יח"צ

יש מכוניות שהן מותג ויש מכוניות שהשם שלהן מגדיר עולם שלם. מילה אחת שמקפלת בתוכה כל כך הרבה משמעויות. כששומעים את המילה "ג'יפ" ברור מיד שמדובר במכונית בעלת עוצמה על הכביש ומחוצה לו, שיש לה את הטכנולוגיה הכי מתקדמת בקרב רכבי השטח ושכל הכוח הזה לא בא לרגע אחד על חשבון האלגנטיות והמראה היוקרתי והאייקוני.

מי שרוצה לנסוע כמו מלך על הכביש ושכלי הרכב שלו יגיע לאן שהוא רוצה, גם אם מדובר בדרך עפר משובשת, ורוצה ליהנות בד בבד גם מרכב מנהלים מפנק ומאובזר, יודע שבקטגוריית SUV כשמדובר בתמורה גבוהה למחיר נגיש יש רק מילה אחת שמחברת הכול: ג'יפ. ואם לדייק בארבע מילים: ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי. יח"צ,
מנוע V בעל שישה צילינדרים בנפח 3,604 סמ"ק שמשחרר 282 כוח סוס/יח"צ

עיצוב ספורטיבי ויוקרתי

הדגם, שעלה על הכביש לראשונה ב-1983, רק הולך ומשתכלל עם השנים. העוצמה המפורסמת נותרה כשהייתה, מנוע V בעל שישה צילינדרים בנפח 3,604 סמ"ק שמשחרר 282 כוח סוס. המנוע הזה לא רק מתגבר על דרכים קשות, הוא יודע לזנק מהר ולשייט במהירות גבוהה בכבישים עם זינוק מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9 שניות.

גרנד צ'ירוקי לימיטד שומר על המראה האייקוני של ג'יפ יחד עם אלמנטים שמעניקים לו עיצוב שרירי וספורטיבי מחד ויוקרתי מאידך. יחידות תאורה LED וקסנון מעטרות את פינות הרכב, בגוף הג'יפ יש שקעים אווירודינמיים, בין הפנסים הקדמיים המלבניים ישנו גריל שבעת החריצים המפורסם, חישוקי 18 אינץ' מפוארים נועלים את הצמיגים ורצועת חלונות נמוכה יחד עם חלק אחורי שלוח לאחור בצורת חץ משלימים מראה מרשים במיוחד.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

ל"מפלצת" הזאת יש יתרון טכנולוגי שמציב רף חדש לשאר המכוניות

בשיתוף סמלת
ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד. יח"צ,
אלמנטים שמעניקים לו עיצוב שרירי וספורטיבי מחד ויוקרתי מאידך/יח"צ

חמישה מצבי נהיגה

כשנוסעים במכונית כמו ג'יפ מרגישים בטוחים. הגדול והכוח הם רק חלק מעוד טכנולוגיה מתקדמת שמספקת ביטחון לנוסעים. לג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד יש דירוג של ארבעה כוכבי בטיחות, שבע כריות, בקרת יציבות אלקטרונית ESP, מערכת ABS ומערכות EBD שיודעת לפזר את עוצמת הבלימה בצורה מיטבית ובהתאם לתנאי הדרך ומערכת BAS לסיוע בבלימה במכוניות המגבירה את עוצמת הבלימה במקרי חירום.

לגרנד צ'ירוקי לימיטד יש מערכת 4X4 מתקדמת עם הילוך כוח ושתי מערכות - Quadra - Drive II 4WD LOW לנהיגה בשטחים מאתגרים ביותר ומערכת Quadra - Trac II 4WD LOW לכל תנאי השטח. לג'יפ זה יש בורר מצבי נהיגה שכולל חמישה מצבים: אוטומטי, חול, שלג, בוץ וסלעים. מערכת מתלים לדינמיקה אופטימאלית בכביש ובשטח תהפוך כל נסיעה לשיוט נעים.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד. יח"צ,
לג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד יש בורר מצבי נהיגה שכולל חמישה מצבים: אוטומטי, חול, שלג, בוץ וסלעים/יח"צ

חוויית נהיגה ברמה אחרת לגמרי

הישיבה מאחורי ההגה, גבוה מעל הכביש, היא חלק מאותה נוחות מרבית שמספק הג'יפ. תא הנוסעים המרווח מעניק תחושת 'פרימיום', כמצופה מרכב שכזה. מושבי העור איכותיים, גם אנשים גבוהים ימצאו אותם מרווחים מאוד וצבעי הריפוד נעימים לעין. זאת המכונית המושלמת לטיול ג'יפים עם משפחה או חברים וגם חמישה נוסעים עם ציוד ירגישו בו בנוח, בזכות תא מטען גדול בנפח 782 ליטר. אם מקפלים את שורת המושבים מקבלים נפתח תא מטען עצום של 1,554 ליטר.

האבזור העשיר של הג'יפ מספק חוויית נהיגה נוחה במיוחד. בגרנד צ'ירוקי יש בקרת אקלים ופתחי אוורור מאחור, כוונון מושבים חשמלי מלפנים, קיפול מראות חשמלי, מחשב דרך, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה שכוללת שליטה במערכת השמע מההגה, דיבורית בלוטוס, חיבורי אודיו ומסך מולטימדיה. גרנד צ'ירוקי לימינטד תומך APPLE CARPLAY, יש לו צגי מגע גדולים משתלבים היטב במתגים מכניים ואתם יכולים לשלוט בחלק מתפקודי המכונית השונים באופן אבסולוטי מגלגל ההגה.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד. יח"צ,
האבזור העשיר של הג'יפ מספק חוויית נהיגה נוחה במיוחד/יח"צ

ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד הוא רכב פנאי יוקרתי ועוצמתי, עם יכולת שטח אמיתית ואבזור מתקדם שהופך אותו לנוח ומתאים גם כרכב מנהלים וגם כרכב פנאי. כשמשקללים איכות וביצועים מול עלות כספית, ברור שג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד הוא ה-value for money הכי כדאי בקטגוריה. מחירו 389 אלף שקלים והוא נמוך יותר ממכוניות מקבילות בסגמנט ומחירו כמו עלות מכוניות בסגמנט הנמוך יותר. אל מול רמת הגימור הבסיסית של גרנד צ'ירוקי לרדו (Laredo) במחיר של כ-324 אלף שקלים מציג ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד רמת גימור גבוהה ביחס למתחרים בסגמנט ורמת אבזור מרשימה במחיר דומה. נוכח יכולת השטח, האבזור והעוצמה, ברור שמדובר בחבילה משתלמת.

אם אתם רוצים פרימיום שמשדר סולידיות וכוח ג'יפ גרנד צ'ירוקי לימיטד הוא המכונית עבורכם, בין אם אתם רוצים לשדרג את הג'יפ שברשותכם או להצטרף למועדון של אלה הנוהגים ברכב שהוא הרבה יותר ממותג, הוא אייקון שמשלב את כל הטוב שבעולמות הרכב.

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת
  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully