וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחנו את הג'יפ החדש לסיבוב בארץ וחזרנו עם מסקנה אחת

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

5.6.2019 / 16:39

ערן אביבי לקח ג'יפ קומפאס לסיבוב ברחבי הארץ ומצא את ה-SUV שמספק גם עיצוב יוקרתי ומראה אלגנטי שמתאימים לעיר, וגם מכונית שחיה את השטח ואוהבת לרדת לשבילים הצדדיים. איך היה? פאן טהור. צפו

הפקה וצילום: yy productions

ג'יפ קומפאס, האח הקטן של ג'יפ גרנד צ'ירוקי, נראה כמו ג'יפ, מתנהג כמו ג'יפ ומפנק כמו ג'יפ, בלי להתפשר על אבזור מתקדם, רמת בטיחות גבוהה ונוחות נסיעה ששמורה בדרך כלל לרכבי SUV גדולים או רכבי מנהלים אלגנטיים. הדור השני של קומפאס משווק בישראל וזאת הייתה הזדמנות טובה לצאת לשטח ולכביש ולהרגיש את הביצועים, האבזור והנוחות שמספק מותג השטח הכי מוכר בעולם. ערן אביבי לקח ג'יפ קומפאס לסיבוב ברחבי הארץ ומצא את ה-SUV שמספק גם עיצוב יוקרתי ומראה אלגנטי שמתאימים לעיר, אך גם מכונית שחיה את השטח ואוהבת לרדת לשבילים הצדדיים.

"המסר של קומפאס הוא לא רק בעיצוב אלא בהתנהגות ובתחושה - עובר כאן מסר ברור מאוד: אני ג'יפ", אומר אביבי, "יש לו מערכת הנעה כפולה עם ארבעה מצבים, יש בו מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט דוגמת בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב".

קומפאס מעוצב כג'יפ קלאסי והוא בין הבודדים בסגמנט שלו 4X4 דיפולטיבי. המנוע - בנזין, ארבעה צילינדרים טורבו - קטן ועוצמתי כ-1.4 ליטרים בלבד מייצרים הספק של 170 כ"ס ותיבת ההילוכים הפלנטרית בת 9 יחסי העברה מעבירה את הכוח להנעה כפולה קבועה. "הנהיגה בו כיפית, הג'יפ סופג את מהמורות הדרך בצורה טובה, ההגנה מרגיש טוב בידיים, המנוע חזק וגם צריכת הדלק טובה", אומר אביבי, "מערכת הסאונד הטובה ובידוד הרעשים מבחוץ, יחד עם הסאן רוף ושדה הראייה המצוין גורמים לו להתנהג בצורה טובה ובטוחה".

תא המטען בעל נפח של 438 ליטר יתמודד בקלות עם ציוד ומזוודות ובמושב האחורי אפשר להתקין מושב בטיחות לילדים בקלות בזכות התקני ISOFIX ומבלי שמושב הבטיחות עצמו יפריע ליושבי המושבים האחוריים להתרווח. קומפאס מאיץ ב-9.5 שניות והמהירות המרבית שלו היא 200 קמ"ש. המשמעות: הג'יפון הזה מסוגל להאיץ בקלות, לרחף מעל הכבישים המהירים ובמקביל לייצר כוח ומומנטום שבעזרתם יתגבר גם על הקשים שבשבילי העפר. "ג'יפ קומפאס מתאים גם לכביש וגם לשטח", מסכם אביבי, "למי הוא מתאים? לנהגים שרוצים לנהוג בג'יפ אמיתי וליהנות ממותג השטח הכי מוכר בעולם, במחיר שמתחיל ב-215,900 שקלים חדשים".

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully