וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה מקרטל: ממשלת מקסיקו מוכרת מכוניות סמים

17.6.2019 / 6:10

רובין הוד נוסח מקסיקו, המדינה הדרום אמריקנית העמידה למכירה פומבית מכוניות אקזוטיות ויוקרתיות, בתים ותכשיטים שהוחרמו מקרטלי סמים ופוליטיקאים מושחתים. הכסף יילך לעניים

מכירה פומבית של מכוניות סוחרי סמים. יצרן, אתר יצרן
למבוריגני מורצ'ילאגו ספיידר, גם היא הועמדה למכירה פומבית/אתר יצרן, יצרן

אני יודע שזו לא נחמה גדולה להסתכל על מקסיקו ולהבין שמצבנו עדיין לא כך כך נורא. אבל בכל זאת, תסתכלו רגע על מקסיקו, מדינה בה בשנת 2017 הוערך כי היא הפסידה בין 5 ל-9 אחוזים מהתוצר הלאומי הגולמי בשל שחיתות. לא מפתיע שהאזרחים בה בחרו בשינוי, הוא הגיע בדמות הנשיא לופז אוברדור שנכנס לתפקידו בדצמבר האחרון עם הבטחה להילחם בשחיתות.

הנשיא שהחל בקיצוץ בשכר אצל בכירי המגזר הציבורי נותן דוגמה אישית כאשר הוא נוהג בעצמו בפולקסווגן ג'טה לבנה וצנועה ברחבי הבירה, אבל הפעם הוא לוקח את המשימה לשפר את המצב הכלכלי ולהילחם בשחיתות צעד אחד קדימה.

ממשלת מקסיקו העמידה לאחרונה שורת נכסי נדל"ן, תכשיטים וגם צי נאה מאוד של מכוניות יוקרה, ספורט ואקזוטיקה שהחרימו המשטרה, הצבא והמשמר האזרחי שהקים לאחרונה. הכסף שייאסף מאותן מכירות פומביות יועבר לצורך תמיכה באזרחי איזור אואקסקה בדרום המדינה, שם סובלים האזרחים מעוני נורא.

מכירה פומבית של מכוניות סוחרי סמים. יצרן, אתר יצרן
F-150 שלבי, המכונית שהשיגה את הסכום הגבוה ביותר/אתר יצרן, יצרן

בין 82 המכוניות המוחרמות ניתן למצוא היה למבורגיני מורצ'ילגו ספיידר מ-2007, פורשה 911, קאיין וקאיימן, מרצדסים, שברולט קורבט חדשה לגמרי ואפילו טנדר פורד שלבי באדום דובדבן. הטנדר הזה בסופו של יום התברר כזה שהכניס הכי הרבה כסף, כאשר נמכר ב-99,685 דולר. לא מפתיע בהתחשב בעובדה שאלו כלי רכב שיוצרו על ידי שלבי אמריקן בסדרה מצומצמת של 100 כלים בלבד.

מתוך כל אותן עשרות מכוניות נמכרו בסופו של דבר 65 כלי רכב שהניבו לממשלת מקסיקו, או יותר נכון לאזרחיה העניים 1.5 מיליון דולר. כלי הרכב הם כאמור רק חלק אחד משלל רכוש שהוחרם, אם כי יש לציין שלא רק סוחרי סמים היו על הכוונת אלא גם פוליטיקאים מושחתים שנתפסו ורכושם הוחרם.

עוד באותו נושא

יוקרה עם עבר מפוקפק: מכירה פומבית של מכוניות יוקרה מוחרמות

לכתבה המלאה
מכירה פומבית של מכוניות סוחרי סמים. יצרן, אתר יצרן
שברולט קורבט C7/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully