וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כנראה אחת המכוניות המפנקות והמרגשות שנחתו בישראל. צפו

ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

27.6.2019 / 8:36

ערן אביבי, אוהב אלפא גדול, לקח את סטלביו לנסיעה בכבישים המהירים ובדרכים הצדדיות, כדי להרגיש מקרוב את העוצמה האיטלקית והפינוקים שה-SUV הזה מספק. צפו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

אלפא רומיאו היא שם נרדף לאיכות מעולה וספורטיביות, ואלפא רומיאו סטלביו, הקרוסאובר החזק של החברה האיטלקית, הוא אחד מרכבי הפנאי היוקרתיים ששמם הולך לפניהם. יותר נכון טס. סטלביו הוא ה-SUV הכי מהיר בנורבורגינג. מדובר בגיר אוטומטי עם שמונה הילוכים, 200 כוחות סוס וזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות. תיבת ההילוכים הפלנטרית בת שמונה מהירויות מעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים דרך מערכת ההנעה הכפולה Q4. כן, מדובר בחיה על הכביש.

סטלביו הוא אלפא רומיאו בכל רמ"ח אבריו. הוא פשוט נראה מעולה מכל זווית ומלפנים, עם הגריל של אלפא, הוא קלאסיקה אמתית. גם מבט פנימה מגלה כמה אלפא שמרה על האיטלקיות של ה-SUV - יפהפה, נוח, מעוצב ומאובזר לצד עוצמה אדירה וביצועים איכותיים. הפרטים הקטנים הרי הם אלה שמבדילים בין טוב למצוין ובין מצוין למעולה, ואין כמו אלפא רומיאו לדקדק בקטנות כדי לספק שלמות. כשאני חושב על אלפא רומיאו, אני חושב על הדברים הקטנים האלה - תחושת המגע של ההגה, התקשור עם הדוושות, העברת הכוח לגלגלים האחוריים, כפתור ה-DNA שמספק שלושה מצבי נהיגה וכמובן מערכת סאונד מצוינת ואפל קאר-פליי.

ערן אביבי נוהג במכונית אלפא רומיאו סטלביו. צילום מסך
הפרטים הקטנים הרי הם אלה שמבדילים בין טוב למצוין ובין מצוין למעולה, ואין כמו אלפא רומיאו לדקדק בקטנות כדי לספק שלמות. ערן אביבי נוהג בסטלביו/צילום מסך

אלפא רומיאו סטלביו אוהבת את הכבישים המפותלים ואין עיקול שיכול לה, אבל רובנו נוסעים מדי יום בכבישים מהירים או עירוניים ורציתי לבחון את ההתנהגות האורבניות של סטלביו. ובכן, היא שיא הנוחות. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב ומערכת בלימה אוטונומית הופכים אותה לבטוחה מאוד בכביש ולכזאת שיודעת להתמודד מעולה עם תנועה או תנאי דרך משתנים.

אז למי אלפא רומיאו סטלביו מתאימה? לנהגים שרוצים SUV יוקרתי אמיתי עם התנהגות כביש מצוינת ונוכחות מרשימה. 319,900 שקלים וכל הטוב הזה שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אלפא רומיאו סטלביו. יח"צ,
בטוחה, נוחה, מהירה ומאובזרת. אלפא רומיאו סטלביו/יח"צ
ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully