וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו מציגה: קו הדגמים החדש

18.6.2019 / 11:36

דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו לישראל יוצאת עם לא פחות מחמישה דגמים חדשים. החל ב-Z4 הרודסטר הקטנה, עבור בסדרה 3 החדשה, סדרה 8 קופה, המגה SUV החדש X7 וסדרה 7 המחודשת

דגמים חדשים ב.מ.וו. קינן כהן, ניר בן טובים
כל החבורה ביחד, מהקטנה לענק/ניר בן טובים, קינן כהן

שוק היוקרה שאמנם אינו גדול בהיקפו בנתח המכירות הכללי, אבל מחזיק בנתח הרווח הגדול ביותר עבור היצרניות הולך והופך לצפוף יותר וגם תחרותי יותר מאשר בעבר. עם כניסתן של יותר ויותר מתחרות או טוענות לכתר, על החבורה הוותיקה מוטלת מלאכת שימור הפער הטכנולוגי, האיכותי והבידול שלה מהאחרות. ב.מ.וו עושה את זה בשנה האחרונה על ידי הצגת כמה דגמים חדשים ובעיקר השקעה בשיפור תאי הנוסעים שלה וגם פיתוח של טכנולוגיית ההנעה ההיברידית נטענת השקע. זו האחרונה הופכת בשוק היוקרה ללהיט לא מבוטל בשנים האחרונות לאור הטבת המס הגדולה לה זכו. בדלק מוטורס מאמינים שגם עם צמצום ההטבה, השיפור בביצועים, טווח וחווית הנסיעה ישאירו אותן אטרקטיביות גם עם ההתייקרות הצפויה.

יבואנית ב.מ.וו לישראל, דלק מוטורס, הכריזה על תחילת השיווק של חמישה דגמים, כמות חריגה בקרב מותג יוקרה מקומי שהינו מהלך הפתיחה לריענון שהולך לעבור כל קו הדגמים שלה גם בשנים הקרובות. החל ב-Z4 החדשה, סדרה 8 קופה, סדרה 7 המחודשת וה-X7 הענקי. יחד עם אלו, הודיעה היבואנית כי נפתחו ההזמנות לסדרה 3 החדשה.

ביום הנהיגה שארגנה היבואנית, פגשנו את ארבע מתוך חמש המכוניות החדשות. היו אלו ה-Z4, הסדרה 8, סדרה 7 המחודשת בגרסת ה-PHEV וה-X7 עם מנוע הדיזל. ריבוי הדגמים וזמני הנהיגה המוגבלים יחסית מאפשרים רק התרשמות על קצה המזלג, זו אינה מחליפה את נסיעות המבחן שנערוך למכוניות בנפרד וכן פירוט חלקי בלבד של מאפייני המכוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully