וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הסכין: סוזוקי קטאנה בישראל

24.6.2019 / 9:28

אחרי שהתגלגל כקונספט ואז לגרסת היצור שלו, סוזוקי קטאנה, אופנוע השרירים המעוצב של סוזוקי מגיע לישראל. מנוע 1000 סמ"ק מה-GSX-S, עם 150 כ"ס. המחיר: 96 אלף שקלים

סוזוקי קטאנה בישראל. יצרן, אתר יצרן
הופעה דרמטית ומנוע ליטר 150 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

עופר אבניר, יבואנית סוזוקי לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הקטאנה (חרב סמוראים) החדש. האופנוע הוא גרסה מודרנית של המקור שהוצג בשנת 1981, אז כמו היום הוא ארז מנוע חזק ושרירי מתחת לעיצוב מוקפד ויוצא דופן לזמנו.

גרסת היצור של הקטאנה הוצגה בתערוכת קלן 2018 (בה הוצג בשעתו המקור). אז היו חתומים עליו מעצבים שסוזוקי גייסה מב.מ.וו, הפעם מדובר בסטודיו האיטלקי של היצרנית שבהחלט הוציא מתחת ידו מכונה שנראית נהדר. עם שמירה של סממנים של העיצוב המקורי, בעיקר בסביבות החזית ונגיעות מודרניות בשאר הגוף.

סוזוקי קטאנה בישראל. יצרן, אתר יצרן
הקטאנה החדש לצד המקור, שמירה על מאפייני העיצוב/אתר יצרן, יצרן

הקטאנה מבוסס על ה-GSX-S1000 וכמותו, עושה שימוש בשלדת אלומיניום ששונה מהבסיס רק בשלדת הזנב ובהגבהה של המושב שגובהו עומד על 825 מ"מ. מלפנים בולם הפוך של קאייבה בקוטר 41 מ"מ מתכוונן. גם מאחור הבולם הבודד הוא של קאייבה מתכוונן מלא. הבלמים של ברמבו בקוטר 310 מ"מ מגיעים מה-GSX-R1000 והם מצוידים ב-ABS כמובן.

בלב האופנוע מנוע ה-1,000 של ה-GSX-S שמגיע במקור מהג'יקסר 1,000 של 2005. כאן הוא מפיק 150 כ"ס ב-11,000 סל"ד ו-11 קג"מ ב-9,500 סל"ד. השינויים העיקריים הם במצערות (כבל) שמתוכננות לתאוצה לניארית יותר. תיבת ההילוכים מצוידת במצמד מחליק.

עוד באותו נושא

רכיבה ראשונה: סוזוקי ויסטרום 1000 XT

לכתבה המלאה
סוזוקי קטאנה בישראל. יצרן, אתר יצרן
שלדת זנב חדשה ותכנן מדוקדק זרוע של לוחית הרישוי והמאותתים/אתר יצרן, יצרן

לוח מחוונים דיגיטלי LCD אחראי על מסירת המידע לרוכב, בין השאר עם מצב בקרת האחיזה בת ארבעה מצבים. עוד בטכנולוגיה, מערכת ה-LRA של סוזוקי, המונעת דימום של האופנוע ברכיבה איטית או תחילת נסיעה על ידי שליטה עצמאית בסל"ד המנוע. וכן במערכת ההנעה בלחיצת כפתור מהירה בדומה להנעה באמצעות כפתור במכוניות, במערכת זו לחיצה על כפתור ההנעה ממשיכה לסובב את המתנע עד להנעת האופנוע בלי צורך בלחיצה רציפה. לאופנוע תאורת לד מלפנים ומאחור.

האופנוע ישווק בישראל בשתי צביעות, הכסופה הקלאסית וכן בשחור. סוזוקי הצהירה כי את הדגם ילווה קטלוג רחב של אביזרים שיאפשרו לרוכבים לעצב ולהתאים את האופנוע להעדפות וסגנונות עיצוב שונים.

מחיר הקטאנה בישראל עומד על 96 אלף שקלים. הוא יתחרה בקטגוריית הנייקד-רטרו-שרירים בכלים כמו הונדה CB1000R, וגם קוואסאקי 900RS וימאהה XSR900 החלשים אך גם זולים ממנו.

סוזוקי קטאנה בישראל. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים LCD/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully