וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו וויז'ן M-NEXT צעד קדימה או אחורה?

26.6.2019 / 11:39

סדרת מכוניות הקונספט וויז'ן של ב.מ.וו נועדה להעניק לנו הצצה לחזון היצרנית הגרמנית לשנים הבאות. הפעם זה תורה של חטיבת הביצועים M להראות את הזווית שלה

ב.מ.וו M NEXT וויז'ן. יצרן, אתר יצרן
מבט לעבר, לעתיד הקרוב ולעתיד הרחוק/אתר יצרן, יצרן

אנחנו לא נוותר על הגה במכוניות שלנו, גם באוטונומיות, הצהירו ב.מ.וו לפני מספר שנים כאשר חשפו את הוויז'ן 100, מכונית הקונספט המרכזית הקודמת שלהם. אז, הייתה התעשייה שטופה בדיבור החדש של מכוניות אוטונומיות ש"הנה הנה מגיעות מעבר לפינה". מאז עברה התעשייה התפכחות, זה לא שהן ירדו לחלוטין מהפרק, אבל כולם הבינו שחייבים לעדכן את תאריכי היעד לביצוע.

אז בינתיים, ובזמן שהיא נאבקת על מעמדה כסמן הימני של הנאה מנהיגה בשלישיית הפרימיום הגרמנית, מול איומים מבית ומחוץ - ב.מ.וו מציגה את מכונית הקונספט וויז'ן M-NEXT. כדי להבין את המכונית הזו, צריך קודם כל לפרק את השם המפוצץ. וויז'ן הוא שם המשפחה של מכוניות הקונספט מהדור החדש של ב.מ.וו. M היא כמובן חטיבת מכוניות הביצועים של היצרנית, שאמנם בשנים האחרונות עוברת זילות באמצעות "חבילות M" כרמת אבזור בלבד ( לא ייחודי לה, זה קורה גם למרצדס עם AMG). והקטע של ה-NEXT בא לרמוז על דגם מתהווה עבור היצרנית, שגם זה מעניין. עוד בראיה לעתיד, ב.מ.וו אמנם לא מוותרת על הנהג לגמרי, אבל מציעה לו בחירה בין נסיעה אוטונומית של המכונית במצב EASE לבין מצב BOOST בו הנהג שולט במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully