וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דלתות המשאית נפתחו ועשרות אלפי דולרים התעופפו לכביש

11.7.2019 / 11:58

דלתות המשאית שהובילה כסף מזומן נפתחו במהלך נסיעה בכביש המהיר ועשרות אלפי דולרים התעופפו החוצה, הנהגים עצרו, אספו - אבל אם לא יחזירו את הכסף ימצאו את עצמם בבעיה

עשרות נהגים עצרו לאסוף כסף שהתפזר בכביש. צילום מסך, צילום מסך
עשרות נהגים אוספים את השטרות לצד הכביש/צילום מסך, צילום מסך

זה נשמע כמו סצנה קלאסית לתוכנית "מה אתם הייתם עושים" אבל זה לא, זה באמת קרה. נהגים שחלפו בכביש המהיר 285 באטלנטה נדהמו לראות אלפי שטרות מתעופפים להם ומפוזרים לאורך הכביש. מסתבר שדלת הצד במשאית בלדרות מאובטחת שהובילה כ-175 אלף דולר, נפתחה במהלך הנסיעה בכביש המהיר ושחררה לרשות הרבים סכום כסף שעדיין אינו ידוע, אך מוערך בכמה עשרות אלפי דולרים.

כמובן שהאנשים בכביש המהיר לא נותרו אדישים למראה השטרות המתעופפים והמפוזרים בכל מקום ועשרות מהם נעצרו בצד הדרך והחלו לאסוף את הכסף. לכאורה חלום, פשוט לעצור ולאסוף דולרים מהרצפה. אלא שעל פי החוק, האנשים האלו במידה ולא יחזירו את הכסף - הם טכנית גנבים.

עשורת נהגים עוצרים לאסוף כסף

המשטרה המקומית כבר פרסמה הודעה בה היא מבהירה כי על האזרחים שאספו את השטרות להחזיר אותם לבעליהם החוקיים. על פי החוק, מי שלא יחזיר את הכסף שאסף יואשם בעבירה בינונית במידה והסכום אינו עולה על 1,500 דולר, או בפשע אם מדובר בסכום גבוה יותר. מספר אזרחים הגונים אכן החזירו את הכסף, חלקם בסכומים של 2,100 דולר, 500 דולר ואחרים.

העובדה שהמשטרה אכן טרחה להוציא את ההודעה וכן שהרבה מבין לוחות הרישוי מצולמות בווידאו, בהחלט גרמה לחלק מהאנשים לא לקחת את הסיכון. לאישום בעבירה פלילית בארצות הברית יש משמעויות אדירות, משמעויות ששוות הרבה יותר מכמה מאות דולרים, לא משנה כמה קל היה להשיג אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully