וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתהפוך את הסעות הילדים שלכם למטלות בבית

17.7.2019 / 10:42

נמאס לכם להקפיץ את הילדים לים/בריכה/חבר/מסיבה? האפליקציה הזו של סקודה תהפוך את הסעות הילדים שלכם למשהו אחר לגמרי. מאפשרת הפיכת כל קילומטר של נסיעה למטלות בבית וכן, היא זמינה ועובדת גם בישראל

אפליקציית מונית ההורים של סקודה. יצרן, אתר יצרן
זה על הנסיעה של אתמול לבאולינג.../אתר יצרן, יצרן

אם גם אתם מרגישים לפעמים כמו נהגי המונית הפרטיים של הילדים שלכם, במיוחד בתקופת החופש - האפליקציה החדשה שהציגה סקודה הולכת לגרום למטלה הזו להפוך למשהו שגם לכם ייצא ממנה משהו.

הרעיון פשוט, על ידי שימוש ב-GPS של הטלפון הנייד שלכם, האפליקציה תמיר כל קילומטר של נסיעה למטלות שונות שיש לבצע בבית, מהאכלה וטיול עם הכלב, שאיבת אבק, שטיפת כלים ועד שירותי שמרטפות לאחים הקטנים. בסיום הנסיעה ניתן לשלוח לנייד של הילד את פירוט הנסיעה, המסלול ו"המחיר" עליו אותו לשלם. כמו במונה של מונית, כל נסיעה מתחילה במטלה אחת ומטלות נוספות מצטברות ב"חשבון" שלו כל ארבעה קילומטרים שהמכונית עוברת.

האפליקציה שאמנם פותחה במקור על ידי סקודה בריטניה, זמינה להורדה בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל אבל עובדת גם בישראל (בדקנו) והיא חינמית. במהלך תכנון האפליקציה, ערכה סקודה סקר בקרב הורים בבריטניה שהתוצאות שלו לא ממש יפתיעו הורה כל שהוא, אבל מכניסות קצת מספרים לתוך התחושות.

אפליקציית מונית ההורים של סקודה. יצרן, אתר יצרן
האפליקציה פשוטה וקלה לשימוש/אתר יצרן, יצרן

כך למשל, מתוצאות הסקר עולה ש-66 אחוזים מההורים מרגישים שהם "נהגי המוניות" של הילדים שלהם וש-89 אחוזים מתוכם מבקשים מהילדים בקביעות לעזור במטלות הבית. הנפוצות ביותר הן סידור החדר שלהם (62 אחוזים), שטיפת כלים (30 אחוזים), הוצאת האשפה (29 אחוזים), ושאיבת אבק (23 אחוזים).

על פי החישוב של סקודה, הורים בבריטניה נוהגים בממוצע 2,636 ק"מ בשנה במיוחד לצורך הסעת ילדים, זה, שווה על פי עורכי הסקר לסכום של 12,565 ליש"ט או 55,286 שקלים לו היו עושים את הנסיעות האלו במונית אמיתית ולא על ידי ההורים.

עוד בוואלה!

סוף לויכוח: מחקר מצא מי מהאחים הוא הנהג הטוב ביותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully