וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבט החדשה היא מפלצת ובדרך לישראל

22.7.2019 / 7:00

הדור השמיני של שברולט קורבט לוקח את המכונית הזו למקום בו אף קורבט לא הייתה מעולם. בטכנולוגיה, בביצועים, בעיצוב ובמיוחד במנוע שאחרי עשרות שנים עובר למרכז. ב-UMI היבואנית אומרים "אנחנו רוצים לראות אותה כאן"

חשיפת שברולט קורבט החדשה/יצרן

בכל פעם ששברולט שחררה עוד שבב מידע, בכל הדלפה, עם כל צילום ריגול או שברי משפטים של בכירי ג'נרל מוטורס עטו שלל האתרים על פירורי המידע ובנו תילי תילים של השערות. בפורומים של חובבי הקורבט סביב העולם נחלקו המחנות בוויכוחים שוברי מקלדות אודות היצירה הבאה של השושלת.

האם היא עדיין תכונה קורבט? האם היא תיוצר במקום או לצד קורבט "רגילה"? האם זה מהלך ראשון של יצירת מותג חדש, נפרד ומובחן בתוך GM שיביא איתו היצע שלם של מכוניות ספורטיביות, החל ברודסטר קטנה, משפחתית, קורבט קלאסית, קורבט בעלת מנוע מרכזי ואפילו קרוסאובר - כולם נושאים את השם של מכונית הספורט הכל-אמריקנית.

ואז נחשפה הקורבט החדשה ו... שום תשובה לא ניתנה להשערות. הקורבט החדשה היא בדיוק מה שציפו שתהייה - מכונית ספורט חזקה, קלה, בעלת מנוע מרכזי. אבל עם החשיפה הרשמית שלה מתגלים גם הפרטים הקטנים והגדולים על הדור השמיני של השושלת המפוארת.

שבורלט קורבט החדשה. יצרן, אתר יצרן
לא רק פרארי, מקלארן ולמבורגיני - עכשיו גם לקורבט רואים את המנוע/אתר יצרן, יצרן

כדי להכניס את הסערה והעניין שמרכזת סביבה הקורבט החדשה, צריך להבין כמה דברים קטנים על הקורבט. מאז שהוצגה הקורבט הראשונה ב-1953 כמכונית הספורט האמריקנית שאמורה הייתה להיות מענה למכוניות הספורט האירופיות, היא ידעה שנים ארוכות של טיפוס איטי ושיפור.

הדורות הראשונים זכו למעמד אייקוני, אבל עד מחצית שנות ה-2000 כאשר הוצגה ה-C6 המכונית הזו הייתה רחוקה מאוד מלייצר ולו צל של אופוזיציה למכוניות ספורט אירופיות. התנהגות הכביש שלה, עם מתלה אחורי בתצורת עלים רוחבי הייתה רחוקה מלהיות טובה או לאתגר אפילו את הבינוניות שבמתחרות שלה, להוציא גרסאות מאוד מיוחדות. אבל מציאות לחוד ותחרות לחוד, המכונית הזו הפכה לאייקון.

בדור האחרון שלה, זה שמוחלף עכשיו, היא לא רק הייתה מכונית ספורט מעולה, היא כבר הכתה את הטובות שבמכוניות הספורט ובמחיר שהפך אותה לעסקה שקשה לומר לה לא, ולקוחות אכן לא אמרו לא וקנו אותה בקצב וכמויות שעד ערוב ימיה GM מתקשה להדביק.

אז לכבוד הדור החדש והמהפכה שהוא מביא, הנה 10 דברים שאתם חייבים לדעת על הקורבט C8.

עוד בוואלה!

צפו בפאדיחה: קנה שברולט קורבט חדשה וריסק אותה בנסיעה הראשונה

לכתבה המלאה

הבהרה:
בימים האחרונים הועלו תגובות בעלות אופי בלתי הולם, על ידי גולש שנחוש לזהם את השיח בתגובות. מכיוון שאני רואה את עיקר העיסוק שלנו כיצירת תוכן ולא מרדף שווא אחרי מופרעי האינטרנט, או תיקון העוול של הוריו, אפשרויות התגובות נעצרו לעת עתה.
נשמח להמשיך לשמוע מכם ולקבל תגובות בדף הפייסבוק שלנו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully