וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוסאובר עם העיניים הכי חדות בכביש ידהים אתכם

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

19.8.2019 / 8:15

סובארו XV נתפס כקרוסאובר משפחתי ומרווח שמספק חווית נהיגה בכביש ובשטח, אבל האדג' האמיתי שלו הוא רמת הבטיחות הגבוהה בזכות מערכת Eyesight המדהימה ומערכות נוספות, שהופכות אותו לאחת המכוניות הבטוחות בכביש

סובארו XV. יצרן, רמי גלבוע, אתר יצרן
מציג טכנולוגיה חדשנית שהופכת את מערכת הבטיחות שלו לפורצת דרך. סובארו XV/אתר יצרן, יצרן, רמי גלבוע

סובארו XV הוא אחד מלהיטי קבוצת הג'יפונים בשנים האחרונות. זהו קרוסאובר עם יכולת שטח גבוהה, שמתאים מאוד גם לנסיעה בכבישים מהירים וברחובות הערים. יחד עם החלל הפנימי הגדול, שיכול להכיל בקלות משפחה עם שלושה ילדים, ה-XV מתקשר אסוציאטיבית עם נהיגה שהיא מהנה וחווייתית. אולם יש אספקט נוסף שבו סובארו XV נחשב למוביל ולפורץ דרך - בטיחות.

קרוסאובר משפחתי משלב בין נסיעת כביש לנסיעת שטח ועליו לספק בטיחות מקסימלית בכל דרך שבה נבחר לנסוע. סובארו XV מציג טכנולוגיה חדשנית שהופכת את מערכת הבטיחות שלו לפורצת דרך: EyeSight. מדובר במערכת שמבוססת על שתי מצלמות המייצרות תמונה תלת ממדית צבעונית המזהה הולכי רגל, כלי רכב דו גלגליים, מתריעה מפני אי שמירת מרחק ובולמת עצמאית. התראת רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, התראת סטייה מנתיב והתראה על תנועה חוצה מאחור כלולה גם כן.

בקרת השיוט במערכת EyeSight מזהה רכב מלפנים ומתאימה את מהירות הנסיעה באמצעות ניטור המרחק והפרשי המהירות, כך שתתאים למהירות זרימת התנועה. בנוסף, המערכת מזהה סטייה מנתיב ומסייעת לשמור על ערנות באמצעות זמזום ואף תיקון אקטיבי.

מערכת הבטיחות אייסייט של סובארו XV. יח"צ,
EyeSight מזהה הולכי רגל, כלי רכב דו גלגליים, מתריעה מפני אי שמירת מרחק ובולמת עצמאית/יח"צ

כשהרכב במצב עצירה, מערכת EyeSight מזהה שכלי הרכב לפניך מתחיל לנוע שוב ותופיע התרעה על התחלת תנועה של הרכב מלפנים. כשהמערכת מזהה שהמכונית עומדת להתנגש ברכב או במכשול מלפנים, היא מסוגלת להזהיר את הנהג באמצעות זמזם ונורית בלוח השעונים. אם הנהג עדיין אינו נוקט פעולה המערכת מסוגלת להפעיל את הבלמים באופן אוטומטי עד לעצירה מוחלטת, כדי למנוע התנגשות. אם מערכת EyeSight מזהה מכשול לפניך, ואתה משלב להילוך D במקום להילוך R, מערכת ניהול המצערת לפני התנגשות משמיעה מספר צפצופים קצרים, מפעילה מחוון מהבהב ומפחיתה את הספק המנוע כדי לסייע לך למנוע התנגשות.

כל הנתונים האלה גורמים לכך שבפועל מדובר באחת המערכות הטובות ביותר שיש כיום וזה מורגש בפעולה החלקה של בקרת השיוט, יכולת הזחילה בפקקים ושאר ההתרעות היעילות מפני הפרעות בכביש. במילים אחרות: מערכת ה-EyeSight מעניקה לנהג זוג עיניים נוסף שמאבטח את נוסעי המכונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

ל"מפלצת" הזאת יש יתרון טכנולוגי שמציב רף חדש לשאר המכוניות

בשיתוף סמלת
סובארו XV. יצרן, רמי גלבוע, אתר יצרן
בזכות ה-AWD יש לקרוסאובר הזה איזון מעולה בין שני הצדדים והתנהגות כביש מדויקת. סובארו XV/אתר יצרן, יצרן, רמי גלבוע

המערכת שמעניקה מכפיל כוח בטיחותי ל-XV

לסובארו XV מערכת AWD - מערכת הנעה כפולה קבועה וסימטרית, שמחלקת את הכוח לכל הגלגלים ומספקת אחיזת כביש טובה יותר בכל תנאי הכביש והשטח. מערכת זו הינה סימטרית, מתאפיינת בתכנון מאוזן היטב ומרכז כובד נמוך במיוחד לנסיעה יציבה ובטוחה יותר ולהענקת שליטה משופרת בכל דרך ובתנאים קשים.

מערכת ה-AWD הופכת למעשה את יכולות ה-4X4 של XV למובילות בשוק. בזכות ה-AWD יש לקרוסאובר הזה איזון מעולה בין שני הצדדים והתנהגות כביש מדויקת. כך סובארו XV מספקת בטיחות גבוהה גם בכביש וגם בשטח, והשילוב בין מערכת EyeSight לבין מערכת AWD הוא מכפיל כוח שהופך את סובארו XV לאחת המכוניות הכי בטוחות בכביש.

בזכות מערכות הבטיחות המתקדמות זכה ה-XV בפרס הבטיחות לשנת 2019 של ארגון IIHS - הארגון לבטיחות בדרכים האמריקאי של חברות הביטוח, אשר העניק לו גם דירוג גבוה במבחני הריסוק וביכולת להימנע מתאונה חזיתית.

כשחושבים על רכב משפחתי במחיר נגיש, שננהג בו בבטחה בעיר או בשטח, ה-XV של סובארו עם מערכת ה-EYESIGHT הוא ללא ספק האופציה המובילה בשוק.

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת
  • עוד באותו נושא:
  • סובארו XV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully