וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעמד מחייב: פרידה נוסח רולס רויס

16.8.2019 / 16:20

כשרולס רויס נפרדת מדגם, היא לא רק מפסיקה את הייצור שלו והולכת הלאה. היא יודעת לעשות את זה בצורה שבה היא מתייחסת לכל מכונית שהיא מוציאה, וכמו שרק היא יודעת

פרידה מרולס רויס גוסט. יצרן, אתר יצרן
שלושה שילובי צבעים ילוו את הגוסט בדרכה האחרונה/אתר יצרן, יצרן

באסטרונומיה, המונח זניט מתאר את הנקודה הגבוהה ביותר שבה ניתן לראות גוף שמימי בתצפיות. אצל רולס רויס הוא מייחד את מהדורות הפרידה הנדירות ביותר של המכוניות הייחודיות הללו בלאו הכי. כך היא נפרדה בעבר ממכוניות שלה, שמהדורות אלו הפכו למבוקשות ביותר וכך היא עושה הפעם.

הגוסט היא "כרטיס הכניסה" לעולם של דגמי רולס רויס. הקדימה אותה מכונית הקונספט EX200 במרץ 2009 וכאשר היא הוצגה בסוף שנת 2009 היא הייתה אחראית לגידול המשמעותי ביותר במכירות של החברה ולמעשה הכפילה אותן. היא גם הכניסה קהלים חדשים יותר וצעירים הרבה יותר והנמיכה את הגיל הממוצע של רוכשי רולס רויס ל-43 שנים.

פרידה מרולס רויס גוסט. יצרן, אתר יצרן
הביאה קהלים צעירים, כאלו שגם יושבים במושב הקדמי/אתר יצרן, יצרן

עשור לאחר מכן, כאשר רולס רויס מודיעה על כך שהגוסט עומדת בפני החלפה - היא מוציאה מהדורה אחת אחרונה, בת 50 מכוניות בלבד תחת התואר זניט קולקשן. הסדרה המצומצמת לוקחת את כל מה שרולס רויס יודעת לעשות במכונית ומרכזת אותה כאן. מהפרטים הקטנים ביותר ועד לאריזה של כולם לתוך מי שגם בתור כרטיס כניסה לעולם של אחד המותגים האקסלוסיביים בעולם, שומרת על ההילה שנקשרה לשם היצרנית.

עוד בוואלה!

מציאה: הרולס רויס הנדירה של מוחמד עלי במכירה פומבית

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • רולס רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully