וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם בתל אביב סובבו את הראש: נסענו במכונית הכי יפה על הכביש

ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

25.8.2019 / 7:17

יש לה טונות של סטייל, היא חסכונית, טכנולוגית ומחזיקה ב-40 פרסים כולל תואר "המכונית היפה ביותר". ערן אביבי התאהב בפיאט 500C הרבה לפני שנכנס אליה ועכשיו נשאר לו חלום קטן להגשים

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

לאיטלקים יש יכולת לחשוב לעומק על דברים ולחבר אותם לאהבה הגדולה שלהם לעיצוב, סטייל, טאץ' ואיכות גבוהה. התכונה שלהם לחשוב לעמוק מייצרת דברים שהם מעבר לרגע הנוכחי, מעבר לטרנד. שם בדיוק נמצאת פיאט 500, בטח בגרסה הפתוחה, קבריו, כמו זאת שלקחתי לנסיעה בכבישי ישראל. ללא כל ספק, ה-500 היא מכונית שנמצאת הרבה מעבר לכאן ועכשיו.

הדור הראשון של פיאט 500 יוצר לפני יותר מ-60 שנה והוא עדיין מסובב ראשים וממיס לבבות בכל רחוב בה הוא עובר. הדור הנוכחי מבוסס רבות על העיצוב המקורי ובתוך 10 שנים נמכרו למעלה משני מיליון מכוניות פיאט 500. הדור הנוכחי זכה במעל 40 פרסים, כולל המכונית היפה ביותר, ותכלס - בצדק. העיצוב מהפנט ומושך ואין ספק שהפרופיל האלמותי של ה-500 מתחיל בגריל ונגמר בחלק אחורי סקסי עם צמד פנסים יפים ופס כרום תחתון. הכול נבחר אחרי מחשבה מעמיקה, מחשבה על כך שמדובר באייקון שממשיך להוות השראה למי שנכנס אליו גם בפעם המאה.

אז למי פיאט 500 מתאימה? זה די פשוט תכלס: אם אתם אוהבים עיצוב ואיכות ורוצים לשדר את זה, ה-500 היא הרכב עבורכם, בטח בגרסת הקבריו, אבל לא רק. זו מכונית חסכונית וכיפית לנהיגה. ה-500 מתאימה גם למשפחות קטנות או כאלה שהגוזלים שלהם עושים את צעדיהם הראשונים. האמת היא שפיאט 500 מתאימה לכל מי שרוח הנעורים השובבה שורה בו ומספקת כמויות של כיף, יופי וסטייל שאין להן באמת מחיר.

ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully