וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי בטוח בכביש: הקרוסאובר המשפחתי שעמד בכל מה שניסינו

ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

11.9.2019 / 10:06

4X4, מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight וכפתור ה-X-MODE שמקפיץ את יכולות השטח, הופכים את סובארו XV למכונית בטוחה עם יכולות שטח-כביש אדירות. ערן אביבי הניע ונהנה

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

אני אוהב לטייל, להכניס את הילדים לאוטו ולצאת לדרך. אני גם אוהב שלא מגבילים אותי בסגנון הטיול: כביש מהיר, כביש מפותל, נהיגה בעיר או בשטח. אני רוצה ליהנות מכל העולמות. אז הנה אופציה מעניינת בדיוק למי שכמותי, אוהב לנהוג ולטייל באופן לא מוגבל - סובארו XV, רכב פנאי שטח שהוא האח הקטן של הפורסטר המהולל.

העיצוב שלו כל כך מוכר ומאופיין שאין שום סיכוי שתבלבלו אותו עם רכב אחר. יש בו משהו שובב שמזמין לנהוג. כשנכנסים פנימה לתא הנוסעים תמצאו שלושה מסכים עם תצוגה מאוד מפורטת, יש גם תמיכה לאפל קאר פליי, שליטה מההגה על המון אפשרויות וכמובן שישנה מערכת ה-EyeSight.

מדובר במערכת שמבוססת על שתי מצלמות המייצרות תמונה תלת ממדית צבעונית המזהה הולכי רגל, כלי רכב דו גלגליים, מתריעה מפני אי שמירת מרחק ובולמת עצמאית. התראת רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, התראת סטייה מנתיב והתראה על תנועה חוצה מאחור כלולה גם כן.

המשמעות בפועל היא שהמערכת עובדת בסגנון הדומה לעיניים שלנו ויכולה לזהות עצמים במרחב, בין אם מדובר במכוניות, כלים דו גלגליים והולכי רגל. בנוסף היא גם בלימת חירום בנסיעה לאחור הודות לחיישני רוורס חכמים. כל אלה הופכים את ה-XV למכונית מאוד בטוחה ולראיה - היא זכתה בטופ פיק של ארגון הבטיחות האמריקאי IIHS.

ערן אביבי נוהג במכונית סובארו XV. צילום מסך
נוח על הכביש ומערכת הבטיחות EyeSight מספקת עוד זוג עיניים/צילום מסך

אוהבת כבישים מפותלים ונותנת הרגשה של נהג ראלי בשטח

אני אוהב לטייל ואוהב ורסטיליות וה-XV מספקת יכולת שיוט מעולה בכביש בין עירוני וגם מספקת הנאה וחדווה מנהיגה בכביש המפותל, הודות לשלדה קשיחה, מתלים מצוינים ומערכת הנעה כפולה חכמה.

ואיך היא בשטח? ככל שהשנים מתקדמות יכולת מערכת ההנעה הכפולה של סובארו רק הולכת ומשתפרת, וזה למרות שהיא נמצאת בטופ של הקטגוריה כבר יותר מ-20 שנים. סובארו כל הזמן ממשיכה לעדכן ולשדרג את המערכת ההנעה הכפולה הסימטרית שלה. בדורות האחרונים, הוספת פונקציית ה-X mode עושה פלאים ליכולת השטח הטובה מראש, של רכבי סובארו ה-XV. אפשר בקלות "לזרוק" את המכונית לתוך סיבוב בשטח ולתת לה להחליק כאילו שמאחורי ההגנה יושב נהג ראלי מדופלם. ואם זה לא היה ברור עד עכשיו מתוך כל מה שאמרתי, אז רק אוסיף שה-XV מאוד נוחה. מאוד.

למי היא מתאימה? סובארו XV מתאימה לכל מי שרוצה רכב משפחתי מהנה לנהיגה, שהוא גם סופר בטיחותי, גם נוח וגם בעל יכולת שטח אמיתית.

ערן אביבי בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת
  • עוד באותו נושא:
  • סובארו XV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully