וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכור, נגד כיוון התנועה, בלי רישיון: הנהג שהדהים את המשטרה

וואלה!רכב

23.8.2019 / 9:41

אנחנו מבינים למה נהיגה ללא רישיון היא עבירה מסוכנת ומסכנת, כמותה גם נהיגה בשכרות ובטח נגד כיוון התנועה. אבל תושב עכו הגדיל לעשות וביצע את שלושתן יחד

שיכור, ללא רישיון, נגד התנועה. דוברות המשטרה,
שוטרי התנועה רגילים לראות דברים מוזרים, אבל זה משהו אחר לגמרי/דוברות המשטרה

אתם בטח מכירים את הבדיחה הזו: מישהו נוסע בכביש כאשר אשתו מתקשרת אליו ואומרת לו "תיזהר, הודיעו עכשיו בחדשות שיש איזה משוגע שנוסע נגד כיוון התנועה", "רק אחד?!" הוא עונה לה "יש פה מאות כאלו".

העניין הוא שכאשר זה מגיע למציאות - העסק הזה הרבה פחות מצחיק והרבה יותר רציני. הדיווח שהגיע למרכז השליטה של אגף התנועה סיפר על רכב שנוסע בניגוד לתנועה במהירות גבוהה על כביש 77 בקטע בין מחלף זרזיר למחלף המוביל.

במשך הדקות הבאות מתחוללת דרמה אמיתית, כאשר עוד ועוד שיחות מאזרחים המתארים את אותה מכונית, נוסעת במהירות בנתיב הנגדי. בחלק מהדיווחים עם ציון של מקרי "כמעט תאונה" רבים. בעוד כוחות המשטרה באיזור מנסים לאתר את הרכב במרחב, בעזרת חיבור שיחת וועידה בין שוטרת התנועה בשטח לבין אחד המודיעים, מזהה השוטרת את המכונית כאשר היא נעה במהירות בנתיב הנגדי וברגע האחרון נמנעת ממנה תאונה חזיתית עם משאית.

שיכור, ללא רישיון, נגד התנועה. דוברות המשטרה,
רכב הנהג שנתפס/דוברות המשטרה

לבסוף מצליחים שוטרי התנועה לבודד את כלי הרכב ולהביא אותו לשוליים. בעוד הרכב מאובטח, נלקח הנהג לבדיקה, ממנה התברר לתדהמת השוטרים כי הנהג בן ה-32 מעכו, מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. ריח חריף של אלכוהול הביא את השוטרים לערוך לו גם בדיקת שכרות באמצעות מכשיר ה"ינשוף".
תוצאות המדידה לא הותירו ספק, אלו עמדו על 1,191 מ"ג לליטר, המשמעות למי שאינו בקיא - זהו ריכוז של פי 5 מהכמות המותרת.

בשלב זה, הנהג ושני נוסעים נוספים שהיו איתו במכונית, נלקחים ומעוכבים לחקירה בתחנת המשטרה. שבסיומה, הנהג נשלח למעצר בית בן 5 ימים וקיבל זימון למשפט מהיר. הרכב עצמו הושבת למשך 30 יום.

"הודות לתגובה מהירה ומקצועית של השוטרים ודיווח של אזרחים", נמנע ברגע האחרון אסון כבד שיכל להסתיים אחרת לגמרי" ציינו במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully