וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליחים: השעיר לעזאזל של מצוקת התחבורה?

דן לוי

29.8.2019 / 10:49

בפעם הבאה שאתם רוטנים על המשלוח שמתעכב, קחו רגע לחשוב על הבחור שהביא לכם אותו. ההתמודדות של השליחים הרכובים עם מצוקת התחבורה היא הרבה יותר משאלה של פיצה חמה

שליחים: השעיר לעזאזל של מצוקת התחבורה. יח"צ,
קטנוע שליחיות, מציאות בלתי אפשרית/יח"צ

"אנחנו הכי מהירים, הכי יעילים ומצליחים לספק את השליחות בזמן שיא. הרבה לפני המתחרים שלנו, הכל בזכות השליחים המיומנים שלנו. נסו אותנו ותיווכחו". האם לחברת השליחויות שפרסמה לאחרונה פוסט בנושא יש מטה קסם שמאפשר לשליחים שלה לרחף מעל הפקקים, הרמזורים ועבודות התשתית ולמסור את החבילה בטווח זמן בלתי סביר? כמובן שלא. הבעיה היא כי מסרים ברוח זו מתפרסמים מידי יום, אולם על מנת לעמוד בהבטחה לצרכן, מישהו צפוי לשלם על כך ביוקר. ואין מדובר בלקוח.

הטכנולוגיה העכשווית שצמצמה את משך הזמנת המוצר או השירות לטווח זמן של דקות, יוצרת באופן טבעי ציפיה מצד הלקוחות לקצר גם את משך הגעת המשלוח אליהם. בין אם מדובר על משלוח מנה ממסעדה, זר פרחים או מסירת מסמך - הכלל הוא אחד: כמה שמהר יותר כך עדיף, "אינך יכול להגיע תוך שעה? יש עשרות אחרים שכן". אלא שלא הטכנולוגיה היא שמספקת פיזית את המוצר, אלא אלפי שליחים שמתמודדים בשנים האחרונות עם מצב בלתי הגיוני בעליל: בעוד שטווח הזמן המצופה לקבלת המוצר הולך ויורד פרק הזמן שנדרש לספק אותו רק עולה.

שליחים: השעיר לעזאזל של מצוקת התחבורה. יח"צ,
מירוצי קטנועים הם ספורט נהדר וזול, אבל לא בכביש/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully