וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביומיום בכביש ובסופ"ש איפה שתרצו: המכונית שמחברת את המשפחה

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

22.9.2019 / 7:44

אתם רוצים SUV שמצד אחד יפנק ויהיה נוח ובטוח ומצד שני יאפשר לכם ללחוץ קצת על הגז ויספק את יצר ההרפתקנות בשטח? הכירו את סובארו פורסטר של ימים א'-ה' ואת סובארו פורסטר של שישי-שבת

סובארו פורסטר. יח"צ,
מרווחת, מפנק, מאובזר ובעל ביצועי שטח מצוינים. סובארו פורסטר/יח"צ

רכבי הכביש-שטח שולטים בשוק המכוניות בעולם וגם בישראל ואפשר להבין למה. אנחנו רוצים מכונית שתהיה גם וגם - גם מרווחת, מפנקת ומאובזרת שתנעים את הנסיעה בכביש וגם בטוחה ובעלת ביצועים מצוינים כשיורדים איתה מהאספלט. אין ספק שה-SUV שמשלב מעולה בין הכביש לשטח הוא סובארו פורסטר, שמאז הוצג הדור הראשון שלו ב-1997 הוא לא ממצמץ מול המתחרים החדשים שמצטרפים לנישת הג'יפונים והיה ונשאר אחד הדגמים הוותיקים והמוערכים.

זו מכונית ה"גם וגם" המושלמת למשפחה. כזאת שבימים א'-ה' מסיעים איתה את הילדים למסגרות החינוך ומשם ממשיכים לעבודה ובסופי שבוע מעמיסים עליה תיקים וציוד ויוצאים לטייל. זאת המכונית שהביצועים והפינוקים שבה מאפשרים זמן איכות משפחתי ביומיום ובסופ"שים. הנה כמה פיצ'רים שהופכים את פורסטר לרכב משפחתי שיאפשר לכם ולילדים ליהנות מכל העולמות.

מרווח ונוח

במהלך השבוע: הדבר האחרון שאתם צריכים מוקדם בבוקר הוא רכב צפוף וילדים עצבניים, כשאתם מקפיצים אותם לבית הספר ולגן הילדים. הדור החמישי של הפורסטר מעט גדול יותר מקודמיו, כך שהילדים נהנים ממושבים נוחים וממרווח לרגליים. פתחי הדלתות וגובה המכונית מאפשרים כניסה ויציאה נוחה מהמכונית.

בסוף השבוע: הפורסטר חוסך לנו התלבטות גדולה בנוגע לאריזות עם תא המטען שמכיל 520 ליטרים לעומת 505 בעבר, ובקיפול המושבים אפשר להכניס "חצי בית" פנימה אל נפח של 1,775 ליטר, בדרך לטיול או לחופשה. פתיחת הדלת האחורית הרחבה במיוחד מקלה יותר מתמיד על ההעמסה והפריקה של פריטי מטען גדולים יותר. בנוסף, שטח החלונות גדול ומאיר עיניים כך שאם אתם ג'יפאים שמטיילים, כולם יכולים ליהנות מהדרך והנופים בשטח.

תא מטען של סובארו פורסטר. יח"צ,
אפשר להכניס "חצי בית" פנימה/יח"צ

מאובזר ומפנק

במהלך השבוע: כשנוסעים עם ילדים, במיוחד בפקקים, לעתים נגמרת להם הסבלנות, אבל הפורסטר החדש מצויד במערכות מולטימדיה מתקדמות, המשדרגות את חוויית הבידור לכלל נוסעי הרכב, כולל ממשק Apple Carplay וחיבורי USB ליושבי המושב האחורי (בדגם הספורט בלבד). הם רוצים לבחור את המוזיקה מהמושב האחורי? אין בעיה. אתם רוצים לשמוע פודקאסט בדרך לעבודה? רק תתחברו.

בנוסף, יש לכם שליטה על ההילוכים מההגה, הנעה ללא מפתח ומושב נהג חשמלי והילדים נהנים מבקרת אקלים מפוצלת וחלונות אחוריים כהים.

בסוף השבוע: הקונסולה המרכזית גדולה מספיק כדי לאחסן את ההתקנים האלקטרוניים של כל המשפחה, כולל טאבלטים קטנים, ושקע של 12 וולט יטעין את המכשירים השונים של המשפחה. בדגם הספורט יש גם חלון שמש חשמלי פנורמי שמעניק תחושה של מרחב ותחושת נסיעה מהנה.

לוח המכוונים וכיסא הנהג של סובארו פורסטר. יח"צ,
מערכות המולטימדיה המתקדמות משדרגות את חוויית הבידור לכלל נוסעי הרכב/יח"צ

ביצועים ויכולות

במהלך השבוע: זוכרים את תכנית הספורט "מהר יותר, גבוה יותר, חזק יותר"? זה תופס גם לגבי הפורסטר. המנוע של פורסטר החדש הוא חזק יותר עם 2.5 ליטרים שמפסקים 182 כוחות סוס ב-5,800 סל"ד וזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות, אין ספק שהכביש המהיר הוא מרחב מחיה טבעי ל-SUV הזה. תיבת ההילוכים הרציפה שומרת את המנוע בטווח הפעולה היעיל ביותר שלו להאצה חלקה ונהיגה חסכונית בכבישים עמוסים.

בסוף השבוע: כשאתם רוצים להרגיש את הרכב בשטח, אתם רוצים להרגיש את היכולות והביצועים שלו. לשמוע את נהמת המנוע, לחוש את העוצמה עם לחיצת הרגל על דוושת הגז, להגיע איתו למקומות היפים ביותר בלי לחשוש שמא שביל החתחתים יהיה מאתגר מדי עבורו. הביצועים והיכולות של הפורסטר מאפשרים את כל זה. מערכת X-MODE בפורסטר מבטיחה זאת. מדובר במערכת שמתאימה את המכונית לנסיעה על משטחים חלקים או בוציים בדרכים שבהם המכונית עלולה להיתקע ומאפשרת קצב נסיעה קבוע ומבוקר במורד הדרך. מערכת זו גם משפרת את אחיזת הדרך כל ידי חלוקת כוח יעילה בין הגלגלים בנהיגת שטח.

סובארו פורסטר. יח"צ,
מערכת X-MODE מתאימה את המכונית לנסיעה על משטחים חלקים או בוציים בדרכים/יח"צ

בטיחות

במהלך השבוע: מכונית משפחתית חייבת להיות לפני הכול בטוחה מאוד וכזאת שתספק הגנה ובטיחות גם במזג אוויר קשה ותנאי דרך בעייתיים דוגמת נסיעה בכביש חלק, בוצי או תחת ערפל כבד. סובארו פורסטר היא בעלת מערכת הבטיחות החדשנית EyeSight המבוססת על שתי מצלמות המייצרות תמונה תלת ממדית צבעונית שמזהה הולכי רגל, כלי רכב דו גלגליים, מתריעה מפני אי שמירת מרחק ובולמת עצמאית. EyeSight היא למעשה "זוג עיניים" טכנולוגי שנוסף לנהג ומשפר את בטיחות הנסיעה. בנוסף, לפורסטר התראת רכב ב"שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, התראת סטייה מנתיב והתראה על תנועה חוצה מאחור.

בסוף השבוע: נסיעה בשטח מחייבת מערכת 4X4 חזקה ואיכותית שתייצר איזון ויציבות. הסימטרית הקבועה של סובארו מפצלת את כוח מערכת ה-4x4 לכל הגלגלים ויוצרת אחיזת כביש טובה יותר בכבישים רטובים וחלקים. המנוע, המוצב באופן סימטרי במישור האופקי, מעניק לרכב מרכז כובד נמוך לנסיעה מאוזנת, יציבה יותר, כך שגם בשטח תרגישו בטוח.

סובארו פורסטר הוא רכב משפחתי מצוין עם יכולות כביש ושטח גבוהות. הוא מרווח, נוח, ובידיים הנכונות, יכולת השטח שלו תעניק לכם חוויה מדי נסיעה. בכביש הוא נוח ומעודן, חזק, בטיחותי ומרווח. אם אתם כאלה שרוצים לרכוש ולהחזיק רכב שטח אמיתי, שאינו יקר ומסורבל, פורסטר הוא הרכב בשבילכם.

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully