וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד בו ילד בן 10 נתפס נוהג ברכב בכביש ראשי

22.12.2019 / 0:18

הורים חסרי אחריות מדרום הודו נתנו לבנם בן ה-10 לנהוג ברכב שלהם - בכביש ראשי. המקרה תועד במצלמה של אחד הנוסעים המבוהלים שחלף לידו ופורסם ברשת, שם דורשים להעמיד לדין את ההורים

@TigerNeelesh

ילד בן 10 מהודו נצפה נוהג ברכב של הוריו בכביש ראשי, כשאלה כלל לא נכחו ברכב. המקרה המסוכן, שאירע בשבוע שעבר בהידרבאד, טלנגאנה, תועד בידי נוסע מופתע ברכב אחר שניסה לעקוף אותו. בסרטון ניתן לראות את הרכב האפור נוסע לאורך הנתיב השמאלי של הכביש, כשבמושב הנהג יושב ילד קטן שנראה מאוד מוטרד מכך שמצלמים אותו.

הילד בן ה-10, שנראה כי יש לו נוסע במושב האחורי של הרכב, מרים מבט לכיוון המצלמה דרך החלון הפתוח למחצה ואז מסיט את ראשו לכיוון הנגדי. הקטע תועד בכביש מחוץ לעיר והנוסעים מיהרו לפרסם את התיעוד ברשת ולדווח על כך למשטרת התנועה, שלא הייתה מודעת לנהג הקטין שעלה על הכביש. השוטרים הצליחו לאתר את הרכב בזכות הפרטים שאסף הצלם - וגילו את גילו הצעיר של הילד. בעל הרכב קיבל דו"ח ונרשם במערכת.

הגיל המינימלי להוצאת רישיון נהיגה בהודו עומד על 18. "תשלחו את ההורים לכלא", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "למה הם לא נקטו בצעדים גם נגד ההורים? איזו סוג של הורות זאת?! לסכן ככה את החיים של הבן שלהם ושל נהגים אחרים? בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully