וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המוזר של השנה: האישה שניסתה למלא דלק בשקיות והסתבכה

5.1.2020 / 0:02

אישה ביוסטון התחילה למלא דלק לתוך שקית אלא שהדברים לא הלכו כפי שהיא חשבה והיא מצאה את עצמה מביאה עוד ועוד שקיות כדי לנסות ולעצור את הדליפה. הרשת כולה נקרעה וניסתה להבין מה בדיוק קרה שם

צילום חובבים יוטיוב

בסרטון - האישה שלא הצליחה לתדלק - והפכה לבדיחה ברשת

מדובר באחד הסרטונים המוזרים שתראו. אישה תועדה במצלמת טלפון כשהיא ממלאת דלק אל תוך שקית פלסטיק ואחרי מאבק לא פשוט בסוף היא הצליחה להכניס את השקית עם הדלק לתוך תא המטען של הרכב שלה.

הסרטון המוזר צולם בסוף השנה שעברה על ידי לקוח בתחנת הדלק קרוגר ביוסטון, טקסס. בסרטון נראית האישה, שלובשת סינר שחור, כשהיא עומדת ליד עמדת התדלוק. היא מחזיקה שקית פלסטיק גדולה עם שתי הידיים כשהשקית מאיימת להיקרע. כשהיא מבינה זאת, היא מפסיקה את התדלוק והולכת לאוטו כדי להביא שקית שנייה, אלא שאז הדלק מתחיל להתפרץ והיא מצליחה בקושי לסגור עם השקית השנייה את כל מה שמילאה.

צפו בתיעוד הביזארי

בסיום הסרטון נראית האישה כשהיא מצליחה להרים את השקיות מלאות הדלק ומכניסה אותו אל תא המטען בדרך לעתיד לא ידוע של המשך הנסיעה.

הסרטון הועלה לפייסבוק במקור על ידי ג'ייסון ראדיסון. הוא העלה אותו עם הכיתוב: "אני מצטער על האיכות הרעה, אבל מה לעזאזל האישה הזאת מנסה לעשות?". הוא נצפה מעל ל-6 מיליון פעמים כשאנשים מיהרו לנחש מה שהאישה מנסה לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully