וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל הבית בכביש וחיה בשטח: הג'יפ שייקח אתכם להרפתקה

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

19.1.2020 / 7:53

עיצוב אייקוני, מנוע חזק וחסכוני ויכולות שטח גבוהות הם רק חלק מעוצמה שמספקים דגמי ג'יפ רנגלר של 2020. מה מחכה לכם כשתשבו מאחורי ההגה ותניעו? בגדול - מה שרק תרצו

ג'יפ רנגלר ספורט. יח"צ,
רנגלר ספורט משלב יכולות שטח מעולות ונהיגה יומיומית נעימה/יח"צ

בסוף בסוף זה מאוד פשוט: אתם רוצים 4X4 עוצמתי, קשוח ויפה, שייקח אתכם לכל מקום ויושב אתכם כמו מלכים על כל כביש או שביל שתבחרו לנסוע בהם. מכונית היא עצמאות, היא מאפשרת להניע ולהגיע ואם אתם אוהבים לנהוג, אתם רוצים מכונית שתיקח אתכם לכל מקום. SUV אמיתי יעניק לכם את חופש הבחירה. ג'יפ רנגלר ייתן לכם את כל אלה בתוספת תחושת הרפתקנות.

מותג הרכב ג'יפ הפך שם נרדף לנהיגת שטח ונהיגה אתגרית, בשילוב נסיעת כביש בטוחה ומפנקת. האייקון של ג'יפ נחשב לבעל יכולות השטח הטובות בעולם ומודל JL 2020 מציג שלושה תתי קבוצות: ספורט, רוביקון וסהרה. רנגלר ספורט משלב את אותן יכולות שטח ונהיגה יומיומית, רנגלר רוביקון הוא רכב שטח בעל יכולות בלתי מתפשרות בזכות נעילות דיפרנציאל קדימה ואחורה, צמיגי שטח מלאים כסטנדרט ומערכות בטיחות מתקדמות ומקוריות כאופציה ואילו רנגלר סהרה מפנק את נוסעיו במושבי עור, מערכות בטיחות מתקדמות ומקוריות, מערכת מולטימדיה עם מסך רחב של 8.4 אינץ', מערכת שמע משודרגת מבית ALPINE עם 8 רמקולים וסאב וופר לצד יכולות השטח המוכרות והטובות. המשותף לשלושת הדגמים: אתם מקבלים רכב שהוא "בעל הבית" על הכביש ובשטח.

לאתר החברה

ג'יפ רנגלר סהרה. יח"צ,
מפנק במושבי עור, מערכות בטיחות מתקדמות ומקוריות, מערכת מולטימדיה ומערכת שמע משודרגת. רנגלר סהרה/יח"צ

חוויית נהיגה אחרת בזכות דלתות שמתפרקות וגג שמתחלף

אי אפשר לטעות במראה החיצוני של רנגלר: קווי המתאר הקלאסיים של ג'יפ, החזות הקשוחה ודלתות ה"חצי" עם החלונות הריבועיים, מעניקים לו מראה גברי ואלגנטי. אחד מיתרונותיו הוא שמדובר ברכב פריק, כלומר ניתן לפרק ולהחליף את הדלתות, הגג והשמשה הקדמית. איפה עוד תמצאו רכב המאפשר להשאיר את הדלתות, להרכיב "דלתות חצי" מדליקות, לפרק חלקים מהגג הקשיח או ללבוש ברזנט החושף אתכם לאוויר המדבר? Only in a Jeep.

הדגמים החדשים של 2020 שומרים אמונים לנוסחה המסורתית של הרנגלר: סגנון איקוני, פנסים עגולים, שבעת החריצים בפרונט, כנפיים שטוחות, הגג והדלתות הניתנים להסרה והשמשה הקדמית המתקפלת בקלות. שלדת ה-JL חדשה לחלוטין, ארוכה ורחבה יותר, בנויה מפלדה חזקה ומסתפקת בחמש קורות רוחב. הארכת בסיס הגלגלים הכתיבה זווית היגוי חדה יותר, והגדלת מרווח הגחון.

ג'יפ רנגלר רוביקון. יח"צ,
סגנון איקוני, פנסים עגולים, שבעת החריצים בפרונט, כנפיים שטוחות, הגג והדלתות הניתנים להסרה. ג'יפ רנגלר/יח"צ

אחיזת כביש יציבה ונסיעה בכל תנאי השטח

הרנגלר מגיע עם מנוע חדיש וחסכוני בנפח L2.0 בלבד שמספקים טורבו בנזין יעיל ורב עוצמה שמספק 272 כוח סוס. לרנגר מערכת 4X4 לנסיעה בכל תנאי שטח, עם Selec-Trac שמאפשרת הנעה כפולה אוטומטית לפי הצורך לשליטה אבסולוטית בתנאי שטח קיצוניים. המשמעות: 4X4 חדש עם אחיזת כביש יציבה ובטוחה ועמידות שטח גבוהה.

כשנכנסים פנימה, הקשיחות הופכת לנוחות. בעיר או בנסיעה בין עירונית אתם יושבים גבוה ובעלי נוכחות בכביש, וכשיורדים לשטח התחושה מתחלפת לנהיגה ברכב ספארי, למרות שמדובר באותו רנגלר שהרגע דהר על האספלט. לוח המחוונים נעים לעין ובמרכזו יש צג מגע משוכלל. הגימור האיכותי של תא הנוסעים הופך את ג'יפ רנגלר למכונית אורבנית ברמה הגבוהה ביותר.

ב-2020 המכונית היא הרבה יותר ממכונית. היא הדרך שלכם לחופשה משפחתית, היא הנוחות והבטיחות שהופכים את הנהיגה לחוויה והיא סמל הסטטוס שלכם בכביש. ג'יפ רנגלר מספק את כל אלה ויותר, עם עיצוב אייקוני, מנוע סופר יעיל ומתקדם ויכולות שטח וכביש שהופכות אותו לרכב האולטימטיבי להניע ולחיות דרכו את העשור החדש.

ג'יפ רנגלר רוביקון. יח"צ,
מנוע סופר יעיל ומתקדם ויכולות שטח וכביש שהופכות אותו לרכב האולטימטיבי. ג'יפ רנגלר/יח"צ
בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully