וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' המחודשות

12.2.2020 / 7:02

הקטנות של מיצובישי, ספייס סטאר ואטראז' מגיעות ל-2020 עם תיאבון גדול ומסלול ליסינג אטרקטיבי. המחירים מייעדים אותם לציי הרכב וההשכרה

מיצובישי אטראז' וספייס סטאר. יצרן, אתר יצרן
אבולוציה חיצונית, ספייס סטאר 2020 והדורות הקודמים/אתר יצרן, יצרן

מיצובישי סיימה את שנת 2019 בגידול של 11% (לאחר גידול מרשים עוד יותר ב-2018), כאשר היא תופסת את המקום השני בהיקף מכירת הקרוסאוברים בישראל. בתחילת 2020 מתחדשות שתי המכוניות הקטנות של היצרנית עם תיאבון בריא לחדירה לסגמנט ה'מיני' ו'המשפחתית הקטנה', כך סיפר לנו ארז סבג, מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל.

ספייס סטאר לצעירים ומבוגרים

גם בעידן הקרוסאוברים, לקוחות רבים מחפשים רכב קטן, זול, אך מפנק ובטיחותי. ספייס סטאר המחודשת רוצה לתת מענה ללקוחות צעירים, פנסיונרים, או כרכב שני במשפחה. הסטאר מתוחת הפנים גדלה בחמישה סנטימטרים, הופך אותה למיני גדולה יחסית. מחירי הספייס מתחילים ב-78 אלף שקלים במסלול הכולל טיפולים לשלוש שנים לגרסת Instyle , 85,000 ל- Supreme, ו-86,000 שקלים ל-Premium. שלושת הדגמים כוללים בלימה אוטומטית, זיהוי הולכי רגל, התרעה (אך ללא תיקון אקטיבי) של סטייה מנתיב. כדי להקל על הלקוחות לרכוש את הרכב מוצעת תוכנית ליסניג אטרקטיבית ללקוחות פרטיים: מקדמה נמוכה בגובה 7,500 שקלים, ותשלום חודשי של 899 שקלים. בתום התקופה יכול הלקוח להחזיר את המכונית, לשדרג אותה, או לרכוש אותה לעצמו. אם כי בשתי רמות הגימור הגבוהות, כאשר היא מתומחרת מול מכוניות סופר מיני אירופיות גדולות ממנה, ברור שהכיוון הוא לא ממש הלקוח הפרטי.

מיצובישי אטראז' וספייס סטאר. יצרן, אתר יצרן
מיצובישי ספייס סטאר שואלת את החזית של הקרוסאוברים/אתר יצרן, יצרן

ספייס סטאר המחודשת מגיעה עם מנוע 1.2 ליטר מספק 80 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-10.8 קג"מ. תצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על 20.4 קילומטרים לליטר, בעזרת תיבת הילוכים רציפה.

רמת הגימור Instyle כוללת מראות צד בצבע הרכב, מערכת שמע בסיסית, שמשות כהות בדלתות האחוריות ובדלת תא המטען, ספוילר אחורי עם פנס בלימה, חיישן גשם, חיישן תאורה אוטומטי, בקרת שיוט (לא אדפטיבית) בשליטה מגלגל ההגה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, גימור כרום ו- Piano Black, מראות צד חשמליות, תאורה אחורית LED , בקרת אקלים דיגיטלית, דיבורית Bluetooth ושליטה על מערכת השמע והדיבורית מגלגל ההגה.

רמת הגימור Supreme כוללת חישוקי סגסוגת מעוצבים 15" ומערכתConnected Car על מסך 8 אינץ'.
רמת הגימור Premium כוללת מושבים דמוי עור בשילוב בד במראה יוקרתי, מראות צד עם איתות, תאורה ראשית מסוגLED , תאורת יום, מראות צד מחוממות, פנסי ערפל קדמיים וכניסה והתנעה ללא מפתח.

מיצובישי אטראז' וספייס סטאר. יצרן, אתר יצרן
מיצובישי אטראז, מיני משפחתית/אתר יצרן, יצרן

אטראז': משפחתית קטנה ונגישה

האטראז' שומרת על מבנה 3 קופסאות מסורתי, ומציעה תא מטען של 450 ליטרים; במחיר אחיד של 101 אלף שקלים לרמת האבזור היחידה -Instyle. תצרוכת הדלק המשולבת אמורה להגיע ל-20 קילומטרים לליטר.

ה-אטראז' קיבלה את המראה המשפחתי של מיצובישי, ואת אותה יחידת הנעה של הספייס סטאר. ברמת האיבזור היחידה הקיימת היא כוללת את מערכת 'קונקטד', ואותן מערכות בטיחות, עם 6 כריות אויר. גם תוכנית הליסינג של אטראז' כוללת מקדמה של 7,500 שקלים, אבל התשלום החודשי עולה ל-1,209 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully