וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

QUDS: המכונית החשמלית הלבנונית

23.2.2020 / 10:01

אלקטרה QUDS המכונית הראשונה של יצרנית הרכב הלבנונית מבטיחה ביצועים יוצאי דופן וטווח אדיר, מזמינה לקוחות ומשקיעים להפקיד מקדמות באתר שלה. הבעיה, היא לא באמת קיימת

החשמלית הלבנונית/יצרן

עידן ההנעה החשמלי, שמאפשר התנתקות מבנייה מסורתית של מכוניות כפי שהכרנו במאה השנים האחרונות, הביא להצפה אדירה של מותגים חדשים. מדרום אמריקה, רוסיה, טורקיה ועכשיו גם מלבנון, מדינות שרחוקות מלהוביל בכל תחום שהוא פתאום מתייצבות עם הצהרות שמכוונות גבוה מאוד.

הכירו את אלקטרה, יצרנית מכוניות חשמליות מלבנון שהציגה היום את המכונית הראשונה שלה העונה לשם QUDS - "קדושה" בתרגום חופשי מערבית וגם כינוי לירושלים. החברה הוקמה כחלק מהמיזמים של חברת "ג'יהאד מוחמד השקעות" ופעילה מאז שנת 2014.

החשמלית הלבנונית של אלקטרה. יצרן, אתר יצרן
הנעה אחורית או כפולה וטווח נסיעה של בין 500 ל-800 ק"מ/אתר יצרן, יצרן

באתר החברה מצהירה היצרנית כי היא זיהתה פער בשוק המכוניות החשמליות, פער שנמצא בין מכוניות חשמליות יקרות מאוד ולבין כאלו שאינן עונות על הצרכים של היצרנים. מה שהביא אותם לתכנן ולפתח מכונית בעלת מראה אקזוטי וספורטיבי אך כזו שתתומחר בטווח מחירי הביניים של מכוניות חשמליות.

על העיצוב האקזוטי והספורטיבי אפשר להתווכח, מה גם שעל פניו נראה כי כל התמונות ששחררה היצרנית אינן אלא איורי מחשב. אבל בהיעדר כל מספר הנוגע למחיר, קשה לומר עד כמה עומדת החברה בהצהרות אלו. למרות שבאתר שלה מוזמנים הגולשים להזמין מכונית או להיכנס כמשקיעים בה.

עוד בוואלה!

עוד חדשות רכב בערוץ הפייסבוק של "וואלה!רכב"

לכתבה המלאה
החשמלית הלבנונית של אלקטרה. יצרן, אתר יצרן
או.קיי, מישהו חייב להפסיק לערבב LSD במים של מעצבי הפנים.../אתר יצרן, יצרן

המכונית נשענת על בסיס של רצפת "סקייטבורד" מאלומיניום בה נמצאות סוללות הליתיום איון (לא צוין הספק או גודל) ועליה מרכב המכונית שעשוי סיבי פחמן (קרבון) עם דלתות שחף וסידור ישיבה של 2+2.

שיטת הבניה הזו מייצרת מכונית קלה ביחס למכוניות חשמליות והמשקל המוצהר הוא 1,500 ק"ג בלבד. הביצועים המוצהרים הם 2.8 שניות ל-100 קמ"ש והטווח נע בין 500 ל-800 ק"מ בתלוי בסוג ההנעה הנבחרת (אחורית או כפולה) ומצב הנהיגה של "טווח" או "ביצועים".

החשמלית הלבנונית של אלקטרה. יצרן, אתר יצרן
כרגע באיורים בלבד/אתר יצרן, יצרן

המכונית עושה שימוש במערכת בלימה רגרנטיבית המשמשת לטעינה של הסוללות בזמן בלימה ומערכת קירור לסוללות. שני המנועים שמאפשרים הנעה כפולה נמצאים בין הגלגלים האחוריים לקדמיים. באבזור המכונית יש תצוגת מולטימדיה במסך 16 אינץ' רוחבי וחישוקי סגסוגת 20 אינץ'.

לדברי היצרנית שיווק המכונית יתחיל ברבעון השני של 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully