וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצה מתקתקת: 10 בלוני גז ברכב

וואלה!רכב

23.2.2020 / 13:11

תושב הדרום נתפס על ידי המשטרה כאשר במכוניתו 10 בלוני גז ביתיים לאחר שהוסבה באופן פיראטי להנעה בגפ"מ והפך אותה הלכה למעשה למכונית תופת

הסבה פיראטית להנעה בגז. משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
במקרה של תאונה קלה, המכונית הזו הייתה הופכת לפצצה אדירה/דוברות משטרת ישראל, משטרת ישראל

הרצון לחסוך בדלק במכונית מייצר מספר רב של פתרונות ממכוניות היברידיות ועד הסבת מכוניות לתדלוק בגפ"מ (גז פחממני מעובה המוכר גם כגז בישול). הסבות כאלו אינן דבר חדש והפכו לנפוצות עוד משנות ה-70 של המאה הקודמת גם ככאלו שמגיעות ישירות מהיצרניות עצמן.

גם בישראל ישנה תעשייה ענפה של הסבת מכוניות מתדלוק רגיל לכאלו המאפשרות גם תדלוק והנעה בגז בישול, דבר המאפשר חיסכון אדיר בעלויות התדלוק של המכונית. אלא שעלות ההסבה הזו לא זולה ומגיעה גם לעשרת אלפים שקלים.

הסבה פיראטית להנעה בגז. יצרן, קינן כהן
יצרניות רכב הציעו עוד משנות ה-70 של המאה הקודמת מכוניות מוסבות להנעה בגז/קינן כהן, יצרן

אולם לתושב הדרום היה פתרון יצירתי לעניין ההסבה הזו. בשבוע שעבר במהלך פעילות אכיפה באיזור הדרום הבחין שוטר משטרת התנועה בכלי רכב שעורר את חשדו בשל גובה החלק האחורי של המכונית שהיה נמוך באופן יוצא דופן.

בבדיקה במסוף המשטרתי עלה כי הרכב, השייך לתושב הדרום אינו בעל רישיון בתוקף. אבל ההפתעה הגדולה יותר חיכתה כאשר פתח השוטר את דלת המכונית ומלבד ריח חריף של גז גילה ארבעה בלוני גז המונחים על המושב האחורי ורצפת המכונית. בתא המטען נמצאו עוד שישה בלונים המחוברים זה לזה ולצינור שחור המוביל לתחתית המכונית.

באמצעות אגף הפיקוח והבטיחות במשרד האנרגיה ומשטרת ישראל הועברה המכונית שאין הגדרה טובה יותר מ"פצצה מתקתקת" לתחנת המשטרה. במשטרה מציינים כי רמת הסיכון מכלי הרכב במקרה של תאונה עצמית או תאונה ולו הקלה עם רכב נוסף הייתה אדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully