וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החשש מקורונה: תערוכת ז'נבה בוטלה

29.2.2020 / 22:58

למרות כל הניסיונות לשדר "עסקים כרגיל", 3 ימים לפני פתיחת השערים, מודיעה הנהלת תערוכת ז'נבה, על ביטול תערוכת הרכב הבינלאומית, זאת בשל החשש מנגיף הקורונה

קובי ליאני

בוידאו: היו גם תקופות אחרות, בסיכום תערוכת ז'נבה של 2009 הכל נראה אחרת

במהלך מפתיע הודיעה אתמול (יום שישי) הנהלת תערוכת ז'נבה על ביטול האירוע בשל התפרצות נגיף הקורונה. תערוכת הרכב של ז'נבה נחשבת מהחשובות בעולם וההודעה הדרמטית מגיעה 3 ימים לפני פתיחת דלתות התערוכה.

בשבועות האחרונים ניסו מארגני התערוכה לשדר "עסקים כרגיל" והבטיחו לנקוט בכל האמצעים הדרושים לשמור על בריאותם של נציגי המארגנים וקהל המבקרים. אבל הבהלה סביב הנגיף רק החריפה ואחת-אחת תערוכות שונות החלו להודיעה על ביטול. תערוכת הסלולר בברצלונה, יריד הבניה והתאורה בפרנקפורט, תערוכת השעונים בז'נבה, הן רק חלק מהתערוכות שבוטלו לאחרונה והטילו צל כבד על קיומה של תערוכת הרכב השוויצרית שאמורה הייתה להיערך השנה בפעם ה-90.

עם עוד ועוד נדבקים בשוויץ, כולל בעיר ז'נבה עצמה, וחשש מפני איבוד שליטה, הפור נפל: משרד הבריאות השוויצרי הודיע על איסור התקהלות של יותר מ-1,000 איש החל מיום שישי שחלף, ועד לפחות ה-15.3.

"אנו מצרים על מצב זה, אך בריאותם של כל המשתתפים היא בראש סדר העדיפויות שלנו ושל המציגים שלנו." הבהירה הנהלת התערוכה. "כל מי שרכש כרטיס יקבל את כספו בחזרה ואת ההכרזה על הזוכה בתחרות מכונית השנה, נבצע בשידור סטרימינג."

בוטלה תערוכת ז'נבה. יח"צ,
בוטלה תערוכת ז'נבה/יח"צ

המסמר האחרון?

וירוס קורונה הוא כנראה הדבר האחרון שתערוכת ז'נבה הייתה צריכה. ממילא תערוכת הרכב סובלות מדלדל של מבקרים ובעקבותיהם גם של מציגים, הכנסים הנוצצים האלו הולכים והופכים מדורת כסף ליצרנים ותפאורה להצגה שכבר לא רלוונטית. גם תערוכת הרכב של פרנקפורט שהייתה צפויה להיערך בספטמבר בשנה הבאה כבר בוטלה, ומתערוכת ז'נבה השנה היו צפויות להיעדר כמה יצרניות רכב מרכזיות ובהן: מרבית קבוצת PSA (פיג'ו, סיטרואן ואופל) פרט ל-DS, וולוו, יגואר ולנד-רובר, מיצובישי, ניסאן, סובארו, פורד וקאדילק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully