וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטר תופס אופנוען בניסיון הימלטות

וואלה!רכב

9.3.2020 / 10:09

שוטר אופנוען הבחין ברוכב אופנוע חשוד בתחנת דלק בדרום, הוא מזנק לעצור אותו אבל הרוכב לא מוותר ומנסה להימלט. הרוכב ללא רישיון זומן לשיפוט מהיר והאופנוע הוחרם

אופנוען מנסה להימלט משוטר/דוברות המשטרה

בוידאו: ניסיון ההימלטות ותפיסת הרוכב ללא הרישיון

אירועי "דרום אדום" הנערכים בימי שישי השמשיים, מושכים אלפי מטיילים לדרום הפורח ויחד איתם מגיעה אכיפה משטרתית מוגברת לכבישים.

אחד מהשוטרים מיחידת האופנוענים של המשטרה, שתגברו את משימות האכיפה מבחין בתחנת הדלק בצומת סעד ברוכב אופנוע שנכנס לתחנה. האופנוע שהיה ללא לוחית רישוי עורר את חשדו של השוטר. כאשר התקרב החשוד לאופנוע ניגש השוטר לבדוק אותו, אבל משזה הבחין בו ניסה להימלט ברכיבה.

השוטר רץ לעבר האופנוען והצליח לתפוס אותו בידו, תוך שזה מנסה לברוח.

אופנוען מנסה להימלט מהמשטרה. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
שוטר ביחידת האופנועים/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

עם תפיסת החשוד ובדיקה שלו, התברר כי הרוכב, תושב הדרום מעולם לא הוציא רישיון נהיגה ורוכב על האופנוע שלא כחוק. לרוכב נרשמה הזמנה לדין לשיפוט מהיר והאופנוע שהושבת ל-30 יום נגרר למגרש האחסנה.

זו ממש לא הפעם הראשונה בה נתפסים נהגים ללא רישיון. הבעיה היא שלמרות שלבית המשפט ארגז כלים נרחב לענישה, גם במקרים חמורים בעבר, על עבירות מסוג אלו מטיל בית המשפט עונשים קלים כמו שלילה לתקופה לא ממושכת, או עבודות שירות וקנסות. רק לעיתים נדירות מגיע לכדי מאסר על תנאי או מאסר בפועל. ובהיעדר הרתעה, הדלת המסתובבת של מעצר נהגים אלו ושחרורם - רחוק מלתרום לעצור את התופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully