וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מחנכת, הנחות ביבוא מקביל, פולקסווגן פאסאט מחודשת ועוד

וואלה רכב

12.3.2020 / 13:41

מרצדס מציגה ויטו מסחרי חשמלי, רנו רוצה שתהיו נחמדים בכביש, מועדון הצרכנות הוט חובר לראשונה ליבואן מקבלי ופולקסווגן פאסאט עדיין רלוונטית

רנו קמפיין מילה טובה בכביש/יח"צ

צופרים, מתעצבנים, זורקים קללה לנהג ליד? רנו רוצה לשנות את השיח בכביש ויוצאת בקמפיין ראשון ויחודי בשיתוף עם מותג @mismas. שתי מכוניות קליאו חדשות ממותגות בשלל משפטים המזוהים עם החולצות, הסטיקרים והפוסטים של עידו גרינברג יסתובבו ברחבי ישראל וינסו לשנות את השיח לכזה עם פחות עצבים ויותר חיוכים. המכונית, שחורה ולבנה יישאו את המשפטים והביטויים המזוהים איתו כמו "מוגזמת", "אם מישהו שואל- אני מישראל" "ואהבת לרעך כמו פיצה", "טוב לעוף בעד עצמנו" ואחרים. אז חוץ מרגע הפסקה מהפרצוף החמוץ בכביש, מי שיצטלם עם המכונית וישתף אותה ברשתות החברתיות יקבלו גם מארז סטיקרים במתנה.

מבזקים. יצרן, אתר יצרן
מרצדס ויטו חשמלי, 421 ק"מ של טווח/אתר יצרן, יצרן

מחשמלים את הויטו

מרצדס ויטו המחודש מקבל במסגרת מתיחת הפנים והעדכון שלו סביבת נהג חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, הקרנה של המצלמה האחורית על המראה המרכזית ועוד. באגף ההנעה, מנוע טורבו דיזל חדש לגרסת ההנעה האחורית, כעת בנפח 2.0 ליטרים במקום ה-2.1 ליטר הקודם. ההספק נותר זהה לזה שבעבר בשלוש רמות הכוח שלו החל ב-136, עבור ב-163 ועד ה-190 כ"ס, אבל במרצדס טוענים לחיסכון של עד 13 אחוזים בצריכת הדלק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מבזקים. יצרן, אתר יצרן
מבזקים/אתר יצרן, יצרן

אבל החדשה המרכזית פה היא גרסת הנעה כל חשמלית שמצטרפת אליו, זו מחליפה את הגרסה הקודמת ומציעה סוללות גדולות משמעותית של 90 קילוואט שעה לעומת 41 טרום העדכון. המשמעות היא טווח מוצהר של 421 ק"מ לעומת 150 בעבר. ההספק עומד על 204 כ"ס והמהירות המירבית מוגבלת ל-160 קמ"ש.

מערכת טעינה מהירה מאפשרת "לתדלק" בחשמל את הויטו לרמה של 80 אחוזי סוללה בפחות מ-45 דקות בעמדות זרם ישיר של 110 קילוואט. "כלמוביל" יבואנית מרצדס לישראל מתכננת להביא גם את גרסה זו לקראת סוף 2020.

מבזקים. יצרן, אתר יצרן
מנועים חדשים ועדכון רמות הגימור עם חידוש שיווק פולקסווגן פאסאט/אתר יצרן, יצרן

פולקסווגן פאסאט חוזרת

גם עמוק למבול הג'יפונים והקרוסאוברים, פולקסווגן לא זונחת את אחת המכוניות החשובות שלה. המשפחתית הגדולה פולקסווגן פאסאט שמזה שנה לא נמכרה בישראל חוזרת אחרי ריענון הדגם.

המראה החיצוני לא שונה משמעותית, כרגיל בפולקסווגן מסתפקים בעדכוני עיצוב מאוד מינוריים למראה המזוהה שלה וזה מסתכם בחישוקים ופגושים חדשים. בתוך המכונית יישור הקו כולל מסך 8 אינץ' שמחליף את זה בגודל 6.5 אינץ' ולו תאימות לאפל ואנדרואיד. האבזור כולל בקרת אקלים לשלושה איזורים, חיישני חנייה מלפנים ומאחור ומצלמות 360 מעלות, תואורת לד, חישוקי 17 אינץ' ומשטח טעינה אלחוטי ברמת הגימור הבסיסית (ביזניס). הגרסה המאובזרת יותר (ביזניס פלוס)מוסיפה בין השאר ריפודי עור, כיוון חשמלי למושבים. ברמת הגימור הגבוהה ביותר (אלגנס) לוח המחוונים דיגיטלי, חישוקי 18 אינץ' ומושבים בעלי עיצוב שונה. מערכות בטיחות חדשות שנוספו כוללות בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על רכב ב"שטח מת".

מבזקים. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי ברמת הגימור הגבוהה/אתר יצרן, יצרן

יחידות ההנעה של הפאסאט עודכנו גם כן, בגרסת הכניסה מחליף מנוע 1.5 ליטר עם ניתוק שני צילינדרים בשיוט את מנוע ה-1.4 ליטרים, ההספק נותר זהה ועומד על 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסה זו היא 8.7 שניות. בשתי רמות הגימור הגבוהות, מנוע ה-1.8 ליטרים הוחלף במנוע ה-2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס, תוספת של 10 סוסים ביחס למנוע הקודם, המומנט הוא 32.6 קג"מ שמביאים לתאוצה של 7.5 שניות ל-100 קמ"ש. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה.

כבעבר, מחירי הפאסאט נותרו גבוהים מהמקובל בקבוצתה, כאשר גרסת הבסיס עולה 183 אלף שקלים, רמת הגימור ביזניס פלוס עולה 213 אלף שקלים ורמת הגימור אלגנס תעלה 230 אלף שקלים.

מבזקים. יצרן, אתר יצרן
מבזקים/אתר יצרן, יצרן

הוט הולכת על יבוא מקביל

מבצעי רכב הם לא משהו שאנחנו כותבים עליו לרוב, אבל בשיתוף הפעולה של מועדון הצרכנות "הוט" וחברת "אוטומקס" העוסקת ביבוא מקביל של דגמי טיוטה יש בשורה מעניינת. זו פעם ראשונה שמועדון צרכנות גדול חובר ליבואן מקביל. היבוא המקביל, שברוב המקרים מציע מחירים נמוכים יותר או רמות גימור מאובזרות יותר מהיבואן הרשמי, בשילוב כוח צרכני כמו מועדון בן 270 אלף חברים מספק יכולת הנחות מפליגות.

כך למשל, יאריס הייבריד שמחיר המחירון שלה אצל היבואנית נע בין 110 אלף שקלים ל-113 אלף שקלים נמכרת בהנחות של 10,000 ו-7,000 שקלים בהתאמה. טויטה C-HR נמכר בהנחה של 10,000 שקלים ביחס למחיר הרשמי של 149 אלף שקלים. על טויוטה קורולה בנזין (שאין סיבה להעדיף על ההיברידית, באמת, שום סיבה) ההנחה היא של 15 אלף שקלים מ-135 אלף השקלים הרשמיים והגרסה ההיברידית מקבלת הנחה צנועה יותר של 7,000 שקלים מ-140 אלף השקלים באולם התצוגה. אחרונה היא קאמרי הייבריד שנמכרת ב-192 אלף שקלים לעומת 208 אלף שקלים של רמת הגימור SE. אם כי כאן היבואנית "יוניון מוטורס" מציעה את רמת הגימור LE הנמוכה יותר במחיר של 185 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully