וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A6 סטיישן פלאג אין הייבריד: מושלמת?

28.4.2020 / 21:23

אחת המכוניות הכי טובות בהיצע של אודי, פוגשת את תצורת המרכב הטובה ביותר, מוסיפה לה מערכת הנעה פלאג אין הייבריד עם 367 כ"ס. ההתלבטות הכי גדולה היא באיזה צבע לקחת אותה

אודי A6 סטיישן PHEV. יצרן, אתר יצרן
היינו הולכים על אפור מט, אבל חוץ מזה, את כנראה מושלמת/אתר יצרן, יצרן

אף אחד לא ייפול פה מהכיסא אם נאמר שאודי לקחו את הזמן עם הצגת הגרסאות ההיברידיות שלהן. ואנחנו מדברים פה על זמן תגובה ברמות של ממשלת שוודיה והקורונה. אבל למרות שהיא לא גרסת הפלאג אין הראשונה של היצרנית, הפעם היא פוגעת בול בפוני.

מכונית הסאלון של אודי, ה-A6 מציגה את גרסת הפלאג אין הייבריד בתצורת הסטיישן השימושית. השילוב בין אחד הדגמים הטובים ביותר של אודי ובסגמנט הסאלון לבין תצורת סטיישן ומערכת הנעה היברידת נטענת שקע חזקה הופכת אותה לאחת המכוניות החכמות יותר שיש היום בסביבה.

אודי A6 סטיישן PHEV. יצרן, אתר יצרן
אנחנו אוהבים ישבנים/אתר יצרן, יצרן

השינוי המרכזי ב-A6 הזו נמצא מן הסתם מתחת למכסה המנוע. שם יחידת כוח בנפח 2.0 ליטרים, ארבעה צילינדרים עם 252 כ"ס פוגשת מנוע חשמלי ואלו חוברים להספק משולב של 367 כ"ס ו-51.1 קג"מ, הקטע הטוב לא פחות, כל הטוב הזה מגיע ב-1,250 סל"ד. הכוח עובר דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה וההנעה היא כפולה קבועה.

מבחינת ביצועים, כאשר היא טעונה במלואה היא מסוגלת להגיע לטווח מוצהר של 51 ק"מ בכוח החשמל, אז המהירות המירבית שלה היא 135 קמ"ש. אם אתם בעניין של להגיע מהר ולאו דווקא להגיע ירוק, היא תזנק ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות והמהירות המירבית תהייה 250 קמ"ש. זמן הטעינה הוא 2.5 שעות. ייתכן ובעתיד תוצע גם גרסה חלשה יותר עם כ-300 כ"ס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אודי A6 סטיישן PHEV. יצרן, אתר יצרן
אחד הדגמים הטובים ביותר של אודי פוגש את התצורה הטובה ביותר ויש לה גם יחידת הנעה היברידית נטענת שקע? מה עוד נבקש/אתר יצרן, יצרן

כמקובל ברוב המערכות האלו, ישנם שלושה מצבי נהיגה. EV - מצב חשמלי טהור, מצב היברידי ומצב HOLD, בו עושה המכונית שימוש רק במנוע הבנזין על מנת לשמור את האנרגיה בסוללה לתנועה עירונית. סוללות הליתיום איון הממוקמות בחלק האחורי של המכונית, גוזלות שטח הטענה ומצמצמות את הנפח של תא המטען מ-565 ליטרים ל-405 ליטרים.

אודי A6 סטיישן PHEV. יצרן, אתר יצרן
אודי A6 סטיישן PHEV/אתר יצרן, יצרן

מבחינת אבזור, נושאת ה-A6 סטיישן PHEV את חבילת ה-S ליין הספורטיבית הכוללת גם מראות שחורות, שמשות כהות, תאורת מטריקס לד, מושבי ספורט, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מתלי ספורט, חישוקי 19 אינץ' עם קאליפרים אדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully