וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטו סנטר: לוקחים עכשיו, משלמים בעוד שלושה חודשים

וואלה!רכב

13.5.2020 / 12:18

אחרי היבואנים הרשמיים, מתחילות חברות הטרייד אין והמכוניות המשומשות להציע עסקאות גמישות בשל המצב הכלכלי. באוטו סנטר יאפשרו לכם לקנות מכונית ולהתחיל לשלם רק בעוד 3 חודשים

חבילת "שקט נפשי" באוטו סנטר. יח"צ אוטו סנטר, ניר בן טובים
אוטו סנטר, קנו עכשיו, התחילו לשלם בעוד 3 חודשים/ניר בן טובים, יח"צ אוטו סנטר

הטלטלה שהעבירה הקורונה את השוק רחוקה מלהסתיים. עבור עשרות אלפי אנשים, החלק בשגרה שנוגע לעבודה למשל, הולך להשתנות משמעותית. בין אם מדובר בעובדים שמחשבים מסלול כלכלי מחדש ומוותרים על הרכב מהעבודה, ותשלום שווי השימוש הגבוה בגינו לטובת עסקה זולה יותר. כאלו שהחליפו מקום עבודה וזקוקים למכונית נוספת, או אפילו כאלו שהתחבורה הציבורית במתכונתה המצומצמת והמוגבלת לא מעניקה להם פתרון ראוי. אלו ואחרים בסופו של דבר יצטרכו למצוא אמצעי תחבורה חלופי ורבים מהם יגיעו לחפש אותו במגרשי הטרייד אין.

האפשרות לקבל מימון, ולפרוס את החזר ההוצאה הגבוהה אמנם כבר קיים שנים, אולם לאור המצב, מוסיפה רשת אוטו סנטר עוד תמריץ שיקל על לקוחות פוטנציאלים להחליט לעשות את זה דווקא אצלם. באמצעות חברת המימון KLS מקבוצת "מאיר" יבואנית הונדה, תציע אוטו סנטר ללקוחות שלה לרכוש את המכונית ולהתחיל את התשלום עבורה רק בחלוף שלושה חודשים. המהלך למעשה מאפשר ללקוח במעמד הרכישה להעמיד פיקדון של 10 אחוזים מגובה העסקה (אותה ניתן גם לשלם באמצעות טרייד אין לרכב הקודם). לאחר שלושה חודשים תיפדה המקדמה וכן יחלו התשלומים עבור המכונית שיפרסו לעד 57 תשלומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully