וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה נירו פלאג אין המחודש בישראל. החל מ-150 אלף שקלים

20.5.2020 / 12:16

החל שיווק גרסת הפלאג אין של קיה נירו בישראל. טווח של 65 ק"מ בכוח החשמל, עיצוב מחודש, שיפור באיכות תא הנוסעים ומערכות בטיחות חדשות במחיר נמוך משמעותית מבעבר

קיה נירו פלאג אין מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
קיה נירו, מתיחת פנים קטנה, הפחתת מחיר משמעותית/אתר יצרן, יצרן

קיה נירו, שכבר הספיק לצבור וותק וגם מספרים יפים מאוד בטבלאות המכירות עשה זאת באמצעות פיצוח שני גורמים משמעותיים מאוד בשוק הישראלי ובכלל - הוא הציע תצורת קרוסאובר שימושית והנעה היברידית שאפשרה לו להנות בעבר מהטבות מס והייתה אחראית להצלחה שלו גם בציי הרכב. שינוי התקנות כך שההטבה למכונית היברידית ירדה באופן משמעותי והצגת מתיחת הפנים לגרסת הפלאג אין שעדיין נהנית מהטבות מס חברו לתחילת השיווק של הגרסה העדכנית.

קיה נירו פלאג אין מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
שומר על המימדים והמראה המוכר/אתר יצרן, יצרן

חיצונית ההבדלים בינו לבין הנירו הרגיל קטנים וכמו הגרסה ההיברידת שקיבלה מתיחת פנים לא מזמן, הם מתמקדים בפגושים חדשים ועיצוב חדש ליחידות התאורה ופנסי הערפל. בתא הנוסעים הגרסה החדשה משפרת את איכות החומרים ומוסיפה גימור בצבע שחור מבריק ועיטורי פלסטיק כסוף. על התצוגות, מסך מידע 7 אינץ' בלוח המחוונים (ברמת הגימור הגבוהה) ומערכת מולטימדיה 8 אינץ' עם ניווט וייז ואפליקציות נוספות כמו גם קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד.

המידות החיצוניות שלו זהות לדגם הרגיל, אורך של 436 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ, גובה של 155 ס"מ ובסיס גלגלים של 270 ס"מ. ההבדלים המרכזיים הם המשקל שעומד על 1,594 ק"ג לעומת 1,490 בגרסה ההיברידית ונפח תא המטען שיורד מ-401 ליטרים ל-324 ליטרים.

עוד בוואלה!

קיה נירו המחודש בישראל

לכתבה המלאה
קיה נירו פלאג אין מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
שיפור בחומרים בתא הנוסעים וגימור מהודר מבעבר/אתר יצרן, יצרן

מבחינת יחידת ההנעה, הנירו פלאג אין עושה שימוש במנוע 1.6 ליטר בנזין ולצידו מנוע חשמלי עם סוללות ליתיום יון של 8.9 קילוואט שעה. ההספק המשולב עומד על 141 כ"ס והמומנט על 27 קג"מ.

ההנעה היא קדמית דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד בת 6 הילוכים. הטווח החשמלי המוצהר של המכונית הוא 49 ק"מ במסלול משולב ועד 65 ק"מ בנסיעה עירונית. אחריה כמובן עוברת המכונית למצב ההיברידי. כבל טעינה המצורף לרכב מאפשר טעינה מעמדה ביתית או בעמדת טעינה ייעודית לרכב חשמלי. צריכת הדלק המוצהרת בשילוב שתי ההנעות עומדת על 76.9 ק"מ לליטר ללא שינוי ביחס לדגם טרום מתיחת הפנים.

קיה נירו פלאג אין מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
תא המטען קטן בכ-80 ליטרים מזה של הגרסה ההיברידית/אתר יצרן, יצרן

קיה נירו פלאג אין ישווק בשתי רמות גימור, כאשר LX תהייה רמת הכניסה ו-EX המאובזרת. בשתי רמות הגימור מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטומטית, התרעה על אי שמירת מרחק, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית כולל מצב פקקים, התרעת עירנות נהג וגם מערכת להפקת צליל מנוע בנסיעה במצב החשמלי.

רמת הגימור LX מאובזרת בין השאר בבקרת אקלים מפוצלת, קיפול למראות הצד משולבות האיתות, מצלמת רוורס, מסילות גג. רמת הגימור EX מוסיפה הנעה בלחיצת כפתור, פתחי מיזוג ליושבים מאחור, חיישני רוורס, שילוב עור ובד במושבים, חלונות אחוריים כהים ועוד.

קיה נירו פלאג אין מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
טעינה מעמדה ייעודית או ביתית באמצעות כבל הטעינה/אתר יצרן, יצרן

המחירים של קיה נירו פלאג אין המחודש עומדים על 150 אלף שקלים לרמת הגימר LX ו-153 אלף שקלים לרמת הגימור EX. יש לציין כי מחיר שתי רמות הגימור זול יותר ממחירו של הדגם טרום מתיחת הפנים שעמד על 155 עד 160 אלף שקלים. גם הפער במחירים בינו לבין הנירו הרגיל (שמחירו 146 אלף שקלים לרמת הגימור EX או 145 אלף שקלים לרמת הגימור LX) הצטמצמו משמעותית בעיקר בשל השינויים בהטבות המס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully