וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן אלטימה מיישרת קו

30.6.2020 / 0:50

עכשיו באים? יבואנית ניסאן לישראל מוסיפה להיצע של האלטימה את רמת הגימור SL עם תוספות אבזור נוחות ומערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: 182 אלף שקלים

ניסאן אלטימה SL. יצרן, אתר יצרן
ניסאן אלטימה SL: מערכות בטיחות מתקדמות רק ברמת הגימור הגבוהה/אתר יצרן, יצרן

בעוד יצרניות ויבואניות אחרות כבר מטמיעות מערכות בטיחות מתקדמות בדגמים זולים ולכל רוחב ואורך היצע המכוניות שלהם. בניסאן אלטימה מערכות אלו מופיעות באיחור אופנתי ורק ברמת הגימור הגבוהה והחדשה שלה ה-SL.

רמת הגימור הזו מצטרפת ל-SV הותיקה ומוסיפה גג שמש, מצלמות 360 מעלות, בלם יד חשמלי, מושב הנהג עם זכרונות, מערכת שמע משודרגת של BOSE, חימום להגה ולמושבים חישוקי 19 אינץ' ועוד. אבל האבזור החשוב יותר לו הייתה ראויה המכונית כבר מזמן כדי להיות תחרותית הוא זה הבטיחותי.

בעוד רמת הגימור SV תוסיף להשתמש במערכת פסיבית של MOVON בהתקנה מקומית, ה-SL מקבלת שליטה אוטומטית בעוצמת התאורה, בקרת תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, בלימה אוטומטית, זיהוי רכב ב"שטח מת" והתרעת אי שמירת מרחק.

ניסאן אלטימה SL. יצרן, אתר יצרן
ניסאן אלטימה SL/אתר יצרן, יצרן

מעבר לתוספת האבזור, מבחינת מנוע וביצועים האלטימה SL זהה לרמת הגימור SV והיא תוסיף לעשות שימוש במנוע ה-2.5 ליטרים, 4 צילינדרים עם 188 כ"ס ו-24.9 קג"מ. ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה. הביצועים גם הם זהים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות.

מחיר האלטימה SL עומד על 182 שקלים, תוספת של 12 אלף שקלים ביחס לגרסת ה-SV.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully