וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי F8 טריבוטו: החל מ-2,040,000 שקלים

2.7.2020 / 21:23

יבואנית פרארי בישראל החלה לשווקת את ה-F8 טריבוטו. מנוע V8 כפול מגדשים החזק ביותר שיצרה החברה עם 720 כ"ס הצליח לשכנע כבר חמישה לקוחות לפתוח הזמנות

פרארי F8 טריבוטו בישראל. יצרן, אתר יצרן
פרארי F8 טריבוטו, יורשת ל-488/אתר יצרן, יצרן

כשנה לאחר שהוצגה בתערוכת ז'נבה של 2019, מגיעה מכונית הספורט הפרארי F8 טריבוטו לישראל. המכונית החליפה את ה-488, שהייתה אחד הדגמים המרכזיים של פרארי בשנים האחרונות.

כשמדברים על פרארי מדברים קודם כל על המנוע. אפילו השם שלה "טריבוטו" - מחווה, מצדיע ליחידת הכוח שלה. כאן זה V8 בנפח 3.9 ליטרים ושני מגדשי טורבו במיקום מרכזי-אחורי. ההספק הוא 720 כ"ס שהם 50 סוסים יותר מאשר במכונית שהחליפה ו-78.5 קג"מ. לצד התוספת הזו היא גם מפחיתה 40 ק"ג במשקל - התוצאה היא תאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות, למהירות של 200 קמ"ש היא תגיע תוך 7.8 שניות תמשיכו ללחוץ על הדוושה והיא תרשום 340 קמ"ש מירביים.

פרארי F8 טריבוטו בישראל. יצרן, אתר יצרן
יעילות אווירודינמית גבוהה יותר מהדור המוחלף/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים אותו אפשר להזמין עטוף בשלל חומרים כמו אלקנטרה או סיבי פחמן חשופים, האביזר הבולט ביותר הוא ההגה, שכמקובל אצל פרארי עמוס מתגים במראה הגאי הפורמולה 1. כאן העמיסו עליו כמעט כל תפעול מערכת החל באיתות, עבור במגבים, כמובן ששליטה בבורר מצבי הנהיגה ועד כפתור מענה לטלפון, אם במראנלו נפלה שלהבת...

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פרארי F8 טריבוטו בישראל. יצרן, אתר יצרן
כן, יש כמה כפתורים שלא נמצאים על ההגה/אתר יצרן, יצרן

מה עוד בקרות נהיגה מתוחכמות, אפילו כאלו שיאפשרו לכם להחליק את המכונית תחת פיקוח שלהן עד שלב מסוים, וכמובן רשימת תוספות והתאמות במחירים שווים לכל נפש - באמת, אתם תצטרכו למכור את הנפש שלכם כדי לממן אחת. ברשימה: גוון מיוחד של הצבע המגיע מפלטת הצבעים ההיסטורית של פרארי (מה שזה לא יהיה) שהוא תוספת של 93,200 שקלים, מושבים מסיבי פחמן ב-67,500 שקלים, והגה מסיבי פחמן וחיווי להחלפת הילוכים ב-35,900 שקלים.

תוספת אחת שלא תוכלו לקבל היא מערכות בטיחות מתקדמות, בתחום זה פרארי טרם הגיעה לרמתה של קיה פיקנטו ותסתפק בהתקנה מקומית של מערכת מובילאיי.

פרארי F8 טריבוטו בישראל. יצרן, אתר יצרן
הזווית ממנה תראו אותה רוב הזמן/אתר יצרן, יצרן

ה-F8 טריבוטו מצטרפת לשאר דגמי החברה הנמכרים בישראל, והיא ממוקמת בין ה-812 סופרפאסט וה-GTC4 היקרות ממנה (כ-2.6 מיליון שקלים) והפורטופינו העממית ב-1.7 מיליון שקלים.

מחירה של המכונית מתחיל ב-2,040,000 שקלים לפני תוספות. מכונית אחת שהוזמנה עם מספר תוספות אישיות תימסר בימים הקרובים ו-5 הזמנות נוספות כבר בוצעו. גרסת הספיידר הפתוחה תוסיף למחיר רבע מיליון שקלים, אבל היא תגיע רק בתחילת שנה הבאה, אז יש לכם זמן לחסוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully