וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצגו: פורד ברונקו וברונקו ספורט

14.7.2020 / 10:21

חברת פורד הציגה את שני דגמי הברונקו החדשים, הברונקו הקשוח בתצורת ארבע ושתי דלתות והספורט ברונקו העדין יותר. האחרון צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021

פורד ברונקו החדש/פורד

24 שנים אחרי שירד הברונקו האחרון מפס הייצור ואחרי כמה מאות שנים של "הדלפות", "טיזרים" ו"צילומי ריגול" (כי לא ייאמן כמה אפשר לזלזל באנשים) - סוף סוף נחשף הברונקו החדש. הרכב שאמור לתת תשובה ניצחת לרנגלר של ג'יפ עם הלוגו של פורד.

העיצוב החיצוני מסמן איתות ברור לכיוון הדור הראשון של הברונקו מ-1966 עם החזית הרבועה והפנסים העגולים בתוך הגריל הזקוף. שאר המרכב רבוע עם קווים פשוטים מאוד ושמשה זקופה. כמו ברנגלר, הדלתות של הברונקו ניתנות להסרה, בניגוד לרנגלר - המבנה שלהן נטול מסגרת ולטענת החברה הדבר מפשט את תהליך הפירוק והן קומפקטיות יותר לאחסנה.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
שומר על קשר עין עם הדור הראשון משנות ה-60/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים נשמר הקו הזה של עיצוב רבוע, מסך המולטימדיה הוא בגדלי 8 או 12 אינץ' בהתאם לרמת הגימור, התא עצמו בנוי כך שניתן יהיה לשטוף אותו עם צינור ולאלו שממש מתכוונים לטנף אותו מוצעת רצפת גומי ומושבי ויניל. אבל שני הדברים שממש בולטים הם כמות גדולה יחסית של ידיות אחיזה לנוסעים, וזה שאת ידית השילוב ליחס העברה נמוך מחליפה חוגה במרכז הקונסולה שבאמצעותה ניתן לבחור אחד מ-7 מצבי נהיגת שטח (בדומה מאוד למערכת של לנד רובר).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
המון ידיות אחיזה לנוסעים ואפשרות לשטיפה עם צינור/אתר יצרן, יצרן

מתחת למכסה המנוע בחירה בין שתי יחידות כוח ממשפחת האקובוסט מוגדשת הטורבו של פורד. הראשונה היא בתצורת V6 בנפח 2.7 ליטרים ו-2.3 ליטרים ארבעה צילינדרים. ההספק של מנוע ה-V6 עומד על 310 כ"ס ומנוע ה-2.3 ליטרים מפיק 270 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 10 יחסי העברה כמו באקספלורר וישנה אופציה לתיבה ידנית בת שבעה הילוכים.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
שלדת סולם קשיחה ומכלולים חסונים וממוגנים/אתר יצרן, יצרן

מתחת למרכב שלדת סולם ובחירה מעניינת ללכת על מתלים עצמאיים מלפנים (בניגוד לרנגלר בו יש סרן חי), על מנת לשפר את התנהגות הכביש. שניהם עושים שימוש בסרן חי "דנה 44" מאחור.

בפורד מצהירים על נתוני השטח הטובים ביותר בסגמנט עם מרווח גחון של 29.4 ס"מ, זווית גישה של 29 מעלות וזווית נטישה של 37.2 ועומק צליחה של 85 ס"מ. וגם אם מגזימים, הברונקו מגיע עם מיגוני מתכת על האיברים החיוניים שלו וברמות הגימור הגבוהות יותר גם מיגונים למיכל הדלק, תיבת ההעברה, מיכל הדלק ועוד. בכל רמות הגימור מוצעים כאופציה נעילות דיפרנציאל קדמיות ואחוריות, בולמים של בילשטיין וגם צמיגי 35 אינץ'.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
כמו ברנגלר, ניתן לפרק את הדלתות והגג/אתר יצרן, יצרן

עוד מערכות סיוע לשטח הן בקרת שיוט למהירות איטית לנסיעה בשבילים משובשים, מצב נהיגה עם דוושה אחת כאשר עזיבה של המצערת בולמת את הרכב ומערכת לצמצום רדיוס סיבוב באמצעות מערכת הכוונת מומנט.

הכוונות להתחרות ישירות ברנגלר האייקוני ברורות, החל במחיר הבסיס הזהה לשניים בתצורת שלוש הדלתות העומד על 30 אלף דולר (34,700 לארוכה), שלדת הסולם, האפשרות להסיר דלתות ופאנלים בגג, יחס העברה נמוך, ניתוק מוט מייצב (בגרסאות היותר ייעודיות לשטח, גלגל רזרבי מתנוסס על הזנב - בקיצור, כל החבילה. בניגוד לארבע רמות הגימור של הרנגלר, הברונקו מציע לא פחות משש רמות גימור, החל ב-Base הבסיסית ועד ל-Badlands המאובזרת ביותר, כאשר חלקן הולכות לכיוון העיצוב היוקרתי וחלקן לעיצוב שטח קשוח. אלו מצטרפות ליותר מ-200 אביזרים שונים שבהם ניתן לצייד את הברונקו.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
ברונקו ספורט, יתחרה בקומפאס של ג'יפ/אתר יצרן, יצרן

ברונקו ספורט

הדגם הנוסף שהוצג, הברונקו ספורט, לוקח את מאפייני העיצוב הכלליים והשם למקום נינוח יותר, כאן לא מדובר ברכב שטח קשוח, אלא ב-SUV בעל מרכב אחוד שמתבסס על פלטפורמת האסקייפ של פורד. הוא ממוקם בין הקוגה הקומפקטי לבין האדג' בסולם הדגמים של פורד ועתיד להגיע לישראל בסוף הרבעון הראשון של 2021.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
תא נוסעים פחות ספרטני משל הברונקו ויותר לכיוון השימוש המשפחתי/אתר יצרן, יצרן

בתור רכב שלא ממש נועד לכבוש את השממה, אלא יותר את הקניון הוא מגיע בלי הילוך כוח או מכלולי השטח של הברונקו, אבל עדיין יעשה שימוש בהנעה כפולה קבועה וחוגת מצבי נהיגת השטח בדומה לברונקו. את הברונקו ספורט יניעו מנועי 4 צילינדרים כולם בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 245 כ"ס בגרסאות הבכירות או 181 כ"ס בגרסאות הרגילות. תיבת ההילוכים פה היא שמונה הילוכים אוטומטית פלנטרית.

הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו. יצרן, אתר יצרן
הוצגו: פורד ברונקו וספורט ברונקו/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים אין את העיצוב הקשוח של הברונקו, או את האפשרות לשטוף אותו בצינור, אלא כיוון יותר שימושי ומשפחתי עם מסך 8 אינץ', בורר הילוכים בצורת חוגה, צג דיגיטלי גדול בלוח המחוונים ואפילו אפשרות למתקן עיגון של שני זוגות אופניים בחלק האחורי עם קיפול המושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully