וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומת קאסם: כך נראית הפקרות בכביש

1.10.2020 / 10:03

כאשר המשטרה מתוחה עד קצה היכולת שלה בהתמודדות עם הקורונה, ההפקרות בכבישים מרימה ראש. הוידאו הזה מצומת קאסם העמוס בשעות הצהרים הוא דוגמה מצוינת לכך

חיתוך נתיבים בצומת כפר קאסם/אור ירוק

מבין עבירות התנועה, אלו המוגדרות כמסכנות חיים וביריונות הכביש נמצאות כביכול במרכז האכיפה של משטרת ישראל. יתרה על כך, כאשר הציבור מתרשם שזו האחרונה לא נאכפת בקפידה - היא מובילה מהר מאוד לאווירה של אנרכיה בכבישים. ובכך זאת, כאשר המשטרה עסוקה במחסומים ופיקוח על שמירה על צווי בריאות העם, ההתרופפות של האכיפה בהחלט ניכרת.

"כל יום בשעות הצהריים יש עומס בכניסה לכפר קאסם, הוא ניסה לעקוף מהרמזור ולא הצליח אז הוא עוקף". מספר נהג האוטובוס ששלח לעמותת אור ירוק את הסרטון הזה. והנהג הזה לא רק עוקף את פקק המכונית המבקשות להמשיך ישר ברמזור, הוא נעמד בנתיב הפנייה ימינה ואז כאשר האור הירוק לנוסעים ישר נדלק, הוא במצע סדרת עבירות תנועה ובהן: חצייה של קו הצומת באור אדום, נוהג על גבי מעבר החציה הראשון, עולה על אי התנועה בצמוד להולך רגל, עובר על מעבר החציה השני ועל עוד אי תנועה ואז משתלב בחזרה.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אנרכיה בכבישים. נהגים מרשים לעצמם לצפצף על החוקים ולסכן את משתמשי הדרך האחרים והכל לאור יום ובצומת מרכזי. הסרטון ממחיש עד כמה עברייני התנועה כלל לא חוששים מהמשטרה. כ-200 נידות חסרות למשטרת התנועה וזו התוצאה. אנשים ממשיכים להיהרג ולהיפצע בתאונות דרכים בזמן הקורונה ואסור להפקיר את המאבק הזה. למרות הסגר הארוך כמעט ואין ירידה בהרוגים השנה לעומת שנת 2019 וזה הכישלון הגדול של המדינה. מדינת ישראל מוכיחה שיש כסף להצלת חיי אדם ולכן חייבים כבר היום לפעול על מנת להוסיף עוד 200 ניידות ומאות שוטרי תנועה שיגבירו את הנוכחות וההרתעה בכבישים וימנעו מעברייני תנועה מלסכן את החיים של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully