וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטנט המדליק באמת של סקודה

8.11.2020 / 12:21

סקודה לוקחת את המסורת של פטנטים קטנים וחכמים צעד אחד קדימה, כאשר היא רושמת פטנט על אבזם חגורת בטיחות משולב תאורת לד שנותן אינדיקציה לחגורה

פטנט החגורה המאירה של סקודה. יצרן, אתר יצרן
יאיר באור לבן, אדום או ירוק בהתאם למצב החגירה/אתר יצרן, יצרן

אחרי התקני העיגון בתא המטען, פסי ההגנה הקופצים של הדלתות, המטריות, מגרד הקרח בפתח התדלוק ומכסה נוזל השמשות שהופך למשפך ועוד ועוד רעיונות קטנים וחכמים - סקודה מציגה עוד פטנט. הפעם אלו חגורות הבטיחות שמקבלות טיפול.

בבסיס הרעיון, כפתור שקוף באבזם חגורת הבטיחות, שמחליף את הכפתור האדום שאנחנו מכירים. הכפתור שמכיל נורות לד שפועלות בשני מצבים, כאשר המושב פנוי, דולק האבזם באור לבן שמסמן את מיקומו ומקל על מציאה שלו בחושך. כאשר מתיישבים בכיסא, חיישני המשקל מאותתים לאבזם וזה משנה את צבעו לאדום - מזכיר לנוסע שיש לחגור. עם החגירה האבזם מהבהב באור ירוק וחוזר ללבן.

פטנט החגורה המאירה של סקודה. יצרן, אתר יצרן
ברגע שמתיישבים על הכיסא, האור הופך לאדום עד החגירה/אתר יצרן, יצרן

השימוש באבזם המואר לא רק מקל על מציאת האבזם, אלא גם מאפשר בקרה על מצב החגירה של ילדים במושב האחורי במבט קצר - אומרים בסקודה, למרות שאינדיקציה נוספת קיימת בלוח המחוונים והתרעות נפרדות. היצרנית לא מפרטת לאילו דגמים ומתי יגיעו האבזמים החדשים.

סקודה הגישה במהלך 2019 לא פחות מ-94 בקשות לפטנטים, יותר מכל חברה אחרת בצ'כיה, בין השאר לשטיחוני רצפה מסיבים חלולים השוקלים פחות, מבודדים יותר וקלים יותר לניקוי משטיחונים רגילים. מחיצות קשיחות או גמישות המאפשרות לעגן חפצים בתא המטען תוך הצמדה לשטיח תא המטען. פטנט נוסף שרשמה היצרנית ובו נעשה שימוש בתהליך הייצור עצמו הוא מערך של ארבע מצלמוץ מיוחדת המוודאת כי חלקי הגוף ממוקמים בצורה מדויקת לפני הריתוך שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully