וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: מכונית מעופפת עברה בהצלחה את טיסת המבחן שלה

15.11.2020 / 0:01

היא מסוגלת להגיע לגובה של 1,000 מטרים ולטוס במהירות 200 קמ"ש - האיירקאר של קליין ויז'ן עברה את טיסת המבחן שלה בסלובקיה אבל מי שבונה עליה בקרוב יצטרך לחכות לא מעט זמן

טיסת הבכורה של הרכב המעופף של חברת Klein Vision/KleinVision )

עד עכשיו 2020 הייתה שנה מאכזבת עם חדשות רעות בלבד, אלא שנראה שהכל הולך להשתנות בגלל שמסתבר כי מכוניות יכולות לעוף! או לפחות, האיירקאר של קליין ויז'ן יכולה לעוף. אז אם למישהו יש ספק, אנחנו סוף סוף חיים בעתיד, חמש שנים אחרי שבחזרה לעתיד חזו שנגיע לרגע הזה.

האיירקאר, שתוכננה על ידי חברת סטארטאפ סלובקית, השלימה את טיסת המבחן שלה במדינה במהלך השבוע שעבר. הדבר המדהים ביותר בה הוא שהיא נראית בדיוק כמו מכונית רגילה, ויכולה לתפקד גם כרכב לכל דבר בניגוד לדגמים אחרים שתוכננו במשך השנים.

טיסת המבחן עברה בהצלחה

הצוות המפתח חוגג

הכנפיים של האיירקאר מתקפלות לחלוטין, מה שאומר שיש אפשרות לנהוג עליה גם בכביש וגם באוויר. לפי חברת קליין ויז'ן, היא יכולה להגיע לגובה של 1000 מטרים ולטוס במהירות של 200 קמ"ש.

לאיירקאר יש שני מושבים וכפתור שבאמצעותו אפשר לפתוח את הכנפיים. החברה מקווה להוציא גרסאות של שלושה וארבעה מושבים גם כן, ואולי גם גירסא ששטה על המיים, במקרה שתרצו ללכת על הסטייל של ג'יימס בונד לחלוטין.

עוד בוואלה!

מיתוג מחדש של מסוק או העתיד? יפן תפתח מכונית מעופפת

לכתבה המלאה

אפילו ב-CNN התרשמו

מי שכבר בונה על זה, אז האיירקאר לא תהיה באוויר בתקופה הקרובה. המודל שתוכנן אמנם עבר את הנסיעה הקצרה משדה התעופה של פיסטני ובחזרה, אבל מדובר רק בדגם, ולא ברכב שניתן לייצר ולמכור.

לעומת זאת - הרכב המעופף הזה קיבל לפי מייצריו הגרמנים, Pal-V, אישור מהאיחוד האירופי לנסוע בכביש. זהו אחד מהרכבים המעופפים הראשונים שמקבלים אישור כזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully