וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג הפורשה התנגש ברכב ונחת על רכב אחר כשניסה להחנות

28.11.2020 / 23:32

סרטון אבטחה חושף כיצד נהג הרכב היוקרתי מנסה להחנות כשלפתע מסיבה לא ברורה הוא מאיץ, פוגע במכונית ונופל. עד ראייה סיפר: "היה רעש חזק של התנגשות". הצופים הסתלבטו. צפו

רכב פורשה בתאונה ביזארית/twitter.a7kiIr

אם יש לכם רכב יוקרתי, רצוי במיוחד שתשמרו עליו ותנהגו בזהירות - במיוחד בחניה. זה בדיוק מה שלא עשה הבחור שנתפס במצלמות האבטחה כשהוא מנסה להחנות וזה נגמר בכאוס גדול ונזק רציני לפורשה היקרה שלו.

הסרטון שהתפרסם לאחרונה ברשתות החברתיות בממלכה הבריטית הפך להיות ויראלי במיוחד ובו רואים נהג פורשה שמנסה להחנות את הרכב היוקרתי שלו, אך מסיבה לא ברורה מאיץ לפתע על הגבעה הקטנה, פוגע במכונית ואז נופל על מכונית נוספת.

רכב פורשה בתאונה ביזארית. twitter.a7kiIr, צילום מסך
מה הוא ניסה לעשות??/צילום מסך, twitter.a7kiIr

שכן שראה את ההתרחשות סיפר ל"סאן" שהנהג הגיע לבקר מישהו באחד הבתים כשהתאונה קרתה. "שמעתי את הרכב ויצאתי להציע לו עזרה כדי לוודאי שהכול בסדר", הוא סיפר, "למרבה המזל הוא לא נפצע בצורה רצינית. שמעתי כשזה קרה, היה רעש חזק של התנגשות. הוא די רעד. היו לו כמה חבלות, אבל הוא היה בסדר. הוא נראה בחור ממש נחמד שפשוט ריסק את הפורשה החדשה שלו".

הסרטון הזה הפך כמובן ויראלי בטוויטר, כאשר אנשים לא הבינו מה גרם לפתע לנהג להאיץ את הרכב שמגיע מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות משלוש שניות. אחד הגולשים הסתלבט: "הפורשה Taycan ידועה בהאצה המהירה שלה..". אחר כתב: "כואב לי רק לחשוב עד כמה זה יהיה יקר לתקן את הנזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully