וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניון מוטורס תייבא את דגמי ג'ילי הסינית

13.12.2020 / 21:55

יבואנית טיוטה ולקסוס שהחלה לייבא בשנה שעברה את מותג GAC הסיני מוסיפה מותג נוסף, הפעם ג'ילי. החברה שהינה בעלת הבית של וולוו תתחיל להימכר כאן ב-2022

דגמי ג'ילי בדרך לישראל. קינן כהן, קינן כהן
זה לא ב.מ.וו X4 זה הג'ילי Xing Yue בתערוכת הרכב בגואנגג'ואו/קינן כהן, קינן כהן

קבוצת יוניון מוטרוס ממשיכה להעמיק את הקשרים עם יצרניות רכב סיניות אסטרטגיות. אחרי תחילת הייבוא של GAC, חתמה הקבוצה הסכם שיתוף פעולה עם ג'ילי, במסגרתו תייבא הקבוצה את דגמי היצרנית ואת מותג הבית שלה GEOMETRY תוך התמקדות בכלי רכב חשמליים.

יחד עם חברת EV-Edge לפתרונות טעינה לרכב חשמלי, מבססת יוניון מוטורס את המעמד שלה כיבואנית מכוניות חשמליות במקביל לחברת תשתיות התומכות בכלי רכב אלו. ההדגשים שניתנו בהודעה על החתימה מכוונים לתחום החשמלי של מוצרי ג'ילי.

דגמי ג'ילי בדרך לישראל. קבוצת יוניון,
רן דנאי מנכ"ל יוניון מוטורס וג'ורג' חורש מייסד ויו"ר הקבוצה במעמד החתימה/קבוצת יוניון

לג'ילי, מיצרניות הרכב הגדולות ביותר בסין, שאיפות מוצהרות לכניסה מאסיבית לאירופה בעשור הקרוב. היא בעלת הבית של וולוו השוודית מזה מספר שנים ותחתיה עולה ופורחת היצרנית הזו כפי שלא עשתה מזה שנים רבות, היא גם בעלת הבית של לוטוס ושל חברת המוניות הבריטית, כמו כן של מותג Lynk & Co השוודי-סיני העושה שימוש בפלטפורמות משותפות לוולוו ולו. החל משנת 2018 היא גם בעלת 9.7 אחוזים ממניות מרצדס ולפני כשלושה חודשים החלה במשא ומתן עם דיימלר לייצור ברישיון של ארכיטקטורת ההנעה החשמלית שלה.

עוד בוואלה!

עוצמה חשמלית: הכירו את GAC

לכתבה המלאה
דגמי ג'ילי בדרך לישראל. יצרן, אתר יצרן
ה-Emgrand GL עליה מבוססת מכונית הנוסעים החשמלית של היצרנית/אתר יצרן, יצרן

מבחינת ההיצע של חברת ג'ילי, שני הדגמים החשמליים הטהורים שכרגע על הפרק מתבססים על דגמי בנזין של היצרנית. הראשונה היא ה-Geometry A מכונית במימדי משפחתית גדולה המבוססת על ה-Emgrand GL. עם הנעה חשמלית בהספק 163 כ"ס ו-25 קג"מ המגיעה עם אפשרות לסוללה בשתי קיבולות 51.9 קילוואט שעה או 61.9 קילוואט שעה המספקות 410 או 500 ק"מ של טווח מוצהר (בתקן NEDC היוצא והפחות מחמיר).

הדגם השני שעשוי להיות רלוונטי הוא ה-Geometry C קרוסאובר קומפקטי במידותיו של קיה ספורטאז' המבוסס על ה-Emgrand GS וגם הוא מציע בחירה בין שתי סוללות, הראשונה בקיבולת של 53 קילוואט שעה והשנייה של 70 קילוואט שעה, הטווחים הם 400 או 550 ק"מ (גם פה בתקן NEDC). ההספק עומד על כ-200 כ"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully