וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי ואופי: הכירו את אינפיניטי QX60 - נסיעה במחלקה ראשונה לכל המשפחה

בשיתוף אינפיניטי

30.12.2020 / 10:04

מצד אחד, מותג היוקרה אינפיניטי מציע לכם שבעה מושבים, תא מטען ענק ויכולות מצוינות בכל סוגי הכבישים. מצד שני, הוא גם מגיע עם עיצוב מלא בנוכחות, פינוקים ותמורה מלאה למחיר המיוחד. בדקנו את השילוב המושלם הזה

ניסאן אינפיניטי. יח"צ,
ניסאן אינפיניטי/יח"צ

משפחות רבות מחפשות כיום רכב פנאי שטח (SUV) יוקרתי, כזה ששם אותן ואת הצרכים שלהן כמשפחה בראש סדר העדיפויות שלו. אבל איפה מוצאים רכב שכזה? הכירו את ה-QX60 של אינפיניטי, מותג היוקרה היפני.

אינפיניטי חגגה לאחרונה 30 שנות מוטוריקה. החטיבה היוקרתית של ניסאן חרטה על דגלה מיום הקמתה את השאיפה לאיזון אידיאלי בין עוצמה, ביצועים ואמנות. הדרך להגשים זאת היא על ידי הצגת חדשנות בלתי פוסקת בדגמים השונים ופריצות דרך טכנולוגיות, אותן מניע הרצון להציג את "הדבר הגדול הבא", זה שהיפוך את חוויית הנהיגה והנסיעה לטובה יותר. ואכן, כאשר בוחנים את הרכבים של המותג לאורך השנים, רואים איך אותה שאפתנות באה לידי ביטוי גם במציאות.

רכבי אינפיניטי מצוידים תמיד במנועים חזקים ובשרניים, ומציעים יכולות דינמיות מצטיינות וזה נכון לרכבי הכביש כמו גם לרכבי הפנאי שטח. זה אומר למעשה שנהגים אשר בגרו והקימו משפחה נהנים מאותה החוויה הייחודית של המותג - הנאה מנהיגה ביחד עם עיצוב מובחן וקולע. אך לצד אותה חוויה שרכבי האינפיניטי מספקים לנהגים, מגיע הרגע בחייו של אדם בו משפחתו גדלה וזקוקה לרכב שיכיל בנוחות את כל בני הבית. אז מה עושים במצב כזה? התשובה פשוטה - עוברים לאינפיניטי QX60, רכב הפנאי שטח הגדול והמרווח, אשר מציע שבעה מושבים מלאים ותא מטען גדול, כמו גם אבזור, נוחות ובטיחות, מנוע חזק ובשרני עם כמעט 300 סוסים אצילים, יכולת דינמית מעולה, נוחות נסיעה ואווירה יוקרתית.

ניסאן אינפיניטי. יח"צ,
ניסאן אינפיניטי/יח"צ

ה-QX60 פונה למשפחות שמחפשות רכב פנאי שטח שיכיל את כל הנפשות ואת כל הציוד הנלווה, ויאפשר נסיעה מפנקת ומרווחת. בזכות בסיס גלגלים של 290 ס"מ ותכנון מצוין של חלל הנוסעים, ה-QX60 הוא הרכב הכי מרווח בקטגוריה. הוא מציע שפע של מקום בכל אחד משבעת מושביו, לצד תא מטען גדול ושימושי בנפח של 447 ליטרים, וזה כאשר כל המושבים פעילים. בנוסף, המושבים בשורה השנייה נעים קדימה ואחורה לטובת הנוחות של יושבי השורה השלישית.

מאחר שמדובר ברכב עבור המשפחה, תשמחו בוודאי לגלות מפרט עשיר מאוד בתחום הבטיחות. חבילת הבטיחות מציעה זיהוי רכב בשטח מת, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה מפני התנגשות חזיתית, זיהוי תנועה חוצה מאחור כולל בלימת חירום, בלימה אוטונומית בחירום, אורות גבוהים אדפטיביים ומצלמות היקפיות 360 הכוללות זיהוי עצמים נעים.

יוקרה היא כמובן לא רק האבזור והיופי, אלא גם האופי שמתבטא בעיצוב ובאיכות הגבוהה של החומרים בתא הנוסעים. העיצוב של ה-QX60 מלא בנוכחות, כזו שמזמינה את הנהגים והנוסעים להיכנס וליהנות מהאיכות שלו. הוא גדול, מרווח והרמוני לעין, ומהנה לנהיגה בעיר או מחוצה לה. הקווים שלו בחוץ ובפנים נאים, ויוצרים מראה אשר גם אם תיסעו בו ללא הילדים, לא תרגישו שאתם במוביל נוסעים (כן תרגישו את השקט מכיוון המושבים האחוריים...). ואם כבר דיברנו על שקט בתא הנוסעים, תמצאו גם מערכת סאונד של BOSE, עם 14 רמקולים, צגים מובנים למושבים האחוריים ועוד.

ניסאן אינפיניטי. יח"צ,
ניסאן אינפיניטי/יח"צ

אבל אנחנו לא פה רק בשביל כל אלו, אלא גם בשביל הסטייל וממנו תמצאו המון ב-QX60 - המושבים הקדמיים חשמליים, מחוממים ומאווררים, ויש זיכרונות למיקום המושב, ההגה המחומם והמראות, כמו גם חימום במושבי השורה השנייה. בנוסף תמצאו בקרת אקלים נפרדת למושבים האחוריים ותא מטען חשמלי עם פונקציית Hands free.


כשמתחילים לנסוע מגלים שבזכות המנוע החזק, 3.5 ליטרים V6, והשילוב עם מערכת הנעה כפולה מוצלחת, גיר רציף מתקדם ותכנון חכם למערך המתלים, ה-QX60 מציע ורסטיליות ונוחות בכבישים עירוניים, בינעירוניים ואפילו בשבילים, אם תבחרו לכוון את החרטום אל עבר מרחבי הפנאי הישראליים. עם 295 כוחות סוס ומומנט גדול, קל להאיץ, 8.4 שניות מאפס למאה, ונעים לשייט איתו בנינוחות בכבישים מהירים. כשתגיעו לכבישים מפותלים, תגלו שגם שם ה-QX60 מסתדר בקלות והוא יספק לכם שפע של הנאה ותחושת ביטחון.


ועכשיו אנחנו מגיעים לאס בשרוול של ה-QX60: המחיר. ברמת המחיר שלו אין לו שום מתחרים ישירים בקטגוריה שלו, רכבי פנאי יוקרתיים עם שבעה מושבים או בקרב שאר רכבי שטח הגדולים והמסורבלים. ה-QX60 מציע חבילה שלמה עבור המשפחה אשר רוצה כלי רכב יוקרתי, מפנק, מאובזר לעילא ולעילא בטיחותי ומהנה לנהיגה ונסיעה.

לצפייה במגוון רכבי היוקרה של אינפיניטי >>

ניסאן אינפיניטי. יח"צ,
ניסאן אינפיניטי/יח"צ
בשיתוף אינפיניטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully