וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר נגמר? אזל מלאי טסלה מודל 3

3.2.2021 / 12:12

שעות מתחילת השיווק, אזלה ההקצאה הראשונה של מכוניות טסלה מודל 3 לשוק הישראלי. הלקוחות הזריזים יקבלו את המכוניות במרץ, השאר יחכו ליוני

טסלה מודל 3. יצרן, אתר יצרן
טסלה מודל 3 הדגם הראשון ליצרנית בישראל/אתר יצרן, יצרן

לקוחות שביקשו להזמין את המודל 3 של טסלה, הדגם הראשון שתשווק היצרנית בישראל החל משעות הלילה והיום בבוקר נתקלו בציון כי מועד האספקה המשוער יהיה רק בחודש יוני. זאת לאחר שבשעות המכירה הראשונות מועד האספקה היה במרץ.

ההערכות מדברות כי הצבר הראשון שככל הנראה כלל כמה מאות מכוניות שוריין כבר בהזמנות מוקדמות ואלו שנותרו הוזמנו בתוך שעות מתחילת הפעילות של החברה בישראל.

הפער בזמני האספקה, שכעת עומדים כאמור על חודש יוני הוא פועל יוצא של מבנה הייצור של טסלה. החברה בונה את כלל המכוניות לאותו דגם בתחילת כל רבעון ומפיצה אותו לשווקים השונים בחודשים שלאחר מכן וחוזר חלילה.

טסלה מודל 3. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים של טסלה מודל 3/אתר יצרן, יצרן

הטסלה מודל 3, שמחיר הגרסה הבסיסית שלה מתחיל ב-180 אלף שקלים הינה בעלת הנעה אחורית, טווח נסיעה של 448 ק"מ, נהנית ממחיר חדירה "שובר שוק". בחו"ל מתומחרת המכונית מול גרסאות מקבילות בביצועים של ב.מ.וו, אודי ואחרות בעוד בישראל מחירה דומה לזה של משפחתיות גדולות עממיות יותר כמו מאזדה 6, סקודה סופרב ויונדאי סונטה הייבריד.

אולם בקבוצות של מתעניינים ורוכשי טסלה בישראל כבר מסתמן כי לקוחות רבים שמיהרו לשלם את המקדמה בת 500 השקלים ולהזמין מכוניות מתקשים לקבל תשובות ברורות בנוגע לייצור המכונית ותאריך האספקה עצמו ואפילו להשיג את שירות הלקוחות בטלפון שפרסמה החברה.

עוד בוואלה!

טסלה בישראל ואנחנו בהלם מהמחירים

לכתבה המלאה
עמדת טעינה טסלה. יצרן, אתר יצרן
עמדות הטעינה של טסלה/אתר יצרן, יצרן

גם סוגיית הטעינה של המכוניות טרם הובררה לחלוטין לקונים. כך למשל טרם פורסמו פרטים לגבי מחבר הקיר של טסלה המאפשר טעינה, מה יהיה המיקום המדויק של תחנות הטעינה המהירות הרשמיות של החברה והאם היא תיצור שיתופי פעולה עם רשתות טעינה קיימות.

שיתופי פעולה שכן נחתמו עם ספקיות מקומיות כוללות את חברת "שגריר" שתהייה קבלן המשנה של החברה לתיקוני פחחות במכוניות שלה ותספק שירותי דרך ללקוחות. כמו כן, על פי פרסום בגלובס, חברת "הפניקס" תהייה זו שתספק את חבילות הביטוח לרוכשי המכוניות, ביטוח ייחודי הפועל במודל שונה מביטוחים אחרים ונסמך בין השאר על מאפייני הנהיגה ומותאם אישית לנהג.

אלו רק שני היבטים של מבנה הבעלות השונה מאוד שדורשת המכונית הזו, וזאת עוד לפני שהזכרנו את עניין השירות והטיפולים שבאופן טבעי לא יכול להיות מסופק על ידי כל מוסך או מרכז שירות שאינו של טסלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully